Løven har fået en kæreste

Leo Løvehjerte har fået en dame på … Alma hedder hun og er en sort hermelin.
Alma kommer fra en venindes datter, som ikke længere kunne overskue at have kanin. Det har været på tale i længere tid, at jeg skulle overtage hende, men da Alma har været indekanin, skulle vejret lige blive varmere, før hun kunne komme ud i haven om dagen … natten tilbringer hun stadig indendørs.
Hun er godt nok en bestemt dame og mig kan hun ikke lide … men det er ok, bare de to ninuser er glade for hinanden. Det var ikke kærlighed ved første blik for nogen af dem, men nu er de blødet op og render sammen i haven uden problemer … og på sigt håber jeg, de kan bo sammen :kryds:
For en god ordens skyld … Leo ER kastreret :see_no_evil:

Alma:

De begge:

24 Synes om

Så mangler du bare et par killinger :wink:

3 Synes om

Altså, jeg kan nøjes med én …

4 Synes om

Tillykke med Alma, håber de bliver rigtig glade for hinanden

Han er stadig ledig

12 Synes om


Der er stadig ikke penge tilovers, til køb af racekat :flushed:

3 Synes om

Og han er bare så fin :heart:

3 Synes om

Han er da i den grad en lille hjerteknuser
:smelter:

1 Synes om

Mega fin og med lækker blød pels, trods Odas lidt stride pels

Det er han i den grad og et rigtig puttedyr :hjerte:

4 Synes om

Tillykke med din nye lille beboer :flag:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Nå, nu fik jeg vist tråden til at handle om killing i stedet for kanin :flushed: Men hun ser da ud til at være en fin lille en, og jeg glæder mig til snart at hilse på hende og kæresten :slightly_smiling_face:

4 Synes om

Min første tanke, var, så har du snart mange :lol:, indtil sidste sætning var læst

4 Synes om

Har de ikke nogle ret korte ører - for kaniner?

Hermeliner har små ører :slight_smile:

1 Synes om

Jeg har købt ham som kastreret, så hvis andet viser sig, slæber jeg DB i retten og kræver børnebidrag til alle 8-9-10 unger! :venter:

5 Synes om

Det har de to racer - åbenbart - jeg har jo altid været mest til vædder-kaniner og selv om de har lange ører, hænger de ned :tihi:
Jeg synes Leo er herlig og jeg er sikker på, vi nok skal blive gode venner … Alma … hvis hendes temperament er typisk for racen (Hermelin), bliver jeg ikke fan :flushed:

7 Synes om

Min Brownie er blanding af Hermelin og Lille Rex, og han har bestemt hermelin temperament, på godt og ondt :grin:

Heldigvis har han aldrig bidt, men har lavet hop fremad med tænderne først, hvor man så kunne blive ramt, især ved fodring han gør det…

Han er helt klart mest glad for min kæreste, tålerere min datter og hader mig :smiley:

3 Synes om

Alma ‘‘knurrer’’ hvis jeg lægger an til at røre ved hende :flushed:
Men nu har hun kun været i min varetægt i en uges tid, så jeg kan jo håbe, hun bløder lidt op overfor mig med tiden :kryds:

6 Synes om

Det håber jeg også, men mon ikke hun gør det, når hun finder ud af det er dig der kommer med maden :smiley:

1 Synes om

:revolving_hearts:

22 Synes om

Efter hvad du skrev i går i mad tråd @Skattekat , og efter denne billed her, gik det da helt skidt med dem?

Med venlig hilsen