Luciano and the G'litter Girls!

Det er RIGTIG længe siden at I har set pigerne fra G-kuldet som voksede op sammen med Frisbee, Halo, Fluxxi, Flis og Hazel.

Flis og Hazel skal jeg forhåbentlig besøge allerede i næste uge. Men I skal ikke snydes for Gabriella, GjinGjin og Genie – de 3 akrobater som udgør G-kuldet. De er også fra september sidste år, og vil SÅÅÅÅÅ gerne ud og have deres eget hjem at lege abekatte i. Og hvor ville jeg dog gerne at det blev snart, for de er bare så dejlige og kærlige og ikke mindst p***e sjove! :klapper:

Sammen med de 3 plettede orientalerpiger går Charly’s øjesten Luciano. Han er færdig med at være fertil kattebasse og eeeeeelsker piger. Han leder vist nok også efter et nyt hjem, hvor han kan hænge på skulderen og lege baby. Jeg nåede knapt ind ad døren før at han hoppede på (så høj er jeg jo ikke) og så måtte jeg jo gå der og nusse pigerne mens han spandt mig ind i øret.

Nå, det var de der billeder jeg lokkede med. : tihi:

Luciano og Genie stjal min stol!

Og Gabriella skulle lige se om kaffe var noget for hende:

Det var det heldigvis ikke. :høhø: Så hun gik videre…

Genie – den mest pragtfulde kæleabe nogen kommer til at eje en dag. :hjerte:

Gabriella er stadig nysgerrig… Man ER vel en original oriental. :klapper:

Totalt lækker sort sølv spottet mønster hun har… De pletter for øjnene er lige så man bliver svimmel… Når man er til de der pletter… :tihi:

Ok, hun er faktisk RET pæn! Heldigt for mit stakkels hjerte at hun er korthåret. G

Genie er chokolade sølv spottet…. Og SÅ bedårende…

Så mangler vist GjinGjin… Som har fået det navn efter de lyde hun laver. Hun er også en rigtig abekat. :inlove:

Hun er faktisk også sort sølv spottet som søster Gabriella, men MEGET lysere. Det er lidt skægt med den variation indefor samme farve. :smiley:

Hov, der var Gabriella lige igen.

Og en Gjin. :hjerte:

Ej at forglemme den latterligt lækre Luciano! :hjerte: :inlove: :hjerte: :inlove:

”mmmm… Go-bamse-det-her-mffh”

Mr. Model Cat 2013

Jeg fik også nogen rigtig søde og sjove video’er (hvis jeg selv skal sige det :høhø: ) af de her 4 pragtfulde katte. Dem smider jeg lige i næste indlæg.

Hvis I kender nogen, som kender nogen, som har en søster hvis faster osv…
Jeg under virkelig de her katte at få deres helt eget hjem. Det er på tide at de får lov til at sove i sengen i arm med et menneske, og ligge på sofaen og spinde mens man stener en film sammen, og tigge højlydt i køkkenet fordi at man er ved at dø af hungersnød. Nå, men kender du nogen? Så tøv ikke med at tage fat i Charly eller Jan. Contact — House of Lancarrow

Og her er de lovede videoer!

//youtu.be/rACYKLZt6HY

//youtu.be/l3pR5ZrtVhU

Og her leger jeg cirkus med kattene… Det er de ret gode til, for jeg har leget den her gulv-hoppe-leg med dem siden de var 4 mdr gamle :hjerte:

//youtu.be/S1iAjTEgY6s

Puha, godt at jeg har allerede sådan en skrigeabe. :hjerte:

Sørme godt jeg bor så langt væk, Genie er da noget af det smukkeste

Aaarrrwww ham luciano:hjerte:

Nårh, de er fine. :slight_smile: Også selvom jeg ikke er til prik og strib. :wink:

Gud hvor er de dejlige :smelter:

(Og så skulle jeg hilse fra Boxty og sige at det er nogle MEGET gode videoer. Han fulgte interesseret med og sidder nu og undrer sig godt og grundigt over hvor pokker de der katte blev af :tihi:)

Ej, julia det kan du altså ikke være bekendt! Jeg SKAL kun have 3 katte når jeg flytter i lejlighed…ham Luciano er :inlove::hjerte:
Jeg skal bare IKKE møde ham irl. Jeg skal ikke have en ori…skal ikke have en ori…skal ikke have en ori… :wink:

De er fantastisk elegante og blændende smukke - helt som Charly og Jans katte plejer at være. :hjerte:

Ham Luciano er godt nok lækker… Pyha. Det kunne være man skulle ud og sige hej til ham :?:hjerte:

Gjiin-Gjiin :besvimer: Hun er godt nok smuk med den sølvfarvede pels!

Smukke missere :slight_smile:

Dejlige billeder og videoer. En fornøjelse at se :ok:
Mvh
Yvonne

Det synes jeg lyder som en rigtigt god idé :stuck_out_tongue:

Ved ikke hvad Rosa ville sige dog. Men han ER da lækker ham luciano.
Spørgsmålet er om der er plads i sengen…

Min mand klagede voldsomt over rædbrækkethed i morges. Han havde haft Siff som hat, Rosa i haserne, og Fluxxemanden på maven :høhø::høhø:

Han er bare ved at være gammel - der er plads til mange flere :høhø::høhø::høhø:

Men jeg er enig med dig - Luciano ER lækker :hjerte:

Luciano EEEEELSKER damekatte. Man har vel været en fertil han. Men Charly kan fortælle dig alt om ham Helle. :smiley: Jeg kan iøvrigt med glæde fortælle at Genie (som faktisk hedder Gypsy, men det glemte jeg, fordi at hun i en overvejende fase blev kaldt Genie :høhø: ) er blevet solgt idag! Der var en dame som havde set min tidligere video af kuldet, den hvor alle 8 killinger sidder i vindueskarmen, og hun var faldet helt pladask for den lille chokolade sølvspottede abekat. Hvilket jeg VIRKELIG godt kan forstå. Hun er pragtfuld. Og SOLGT. Så er det bare Gabriella, GjinGjin og Luciano der skal finde et hjem som vil elske dem resten af deres liv… :hjerte:

Vi skal ud og besøge Luciano i denne uge.

Så må vi se om vi bliver valgt til, eller fra :høhø:

Min mand HAR elles sagt nej… Og Rosa har også sagt nej…

Ej hvornår! Så vil jeg også være der den dag. :smiley: (man kan ikke besøge Charly og Jan for meget… De har ihvertifald ikke kylet mig ud endnu, ej heller selvom de faldt i søvn til sidst. :tihi: )

Måske i morgen, hvis dem der skal se kat før os skrider i nogenlunde tid :høhø: