Lucky

Lucky kom hjem fra dyrlægen i dag. Hun var mega kælen lige da hun kom hjem og glad men nu er det det samme igen :cry: hun kan ikke finde ro . Måske hun bare skal have tid nu.
Skal til dyrlæge med hende igen om 14 dage men levertallene. Dyrlægen holder skarpt øje med hende /
Hun mistænker også en tarmsygdom.
Der er lavet afførings prøve så må vente og se igen :weary:
Men dejligt hun trods alt er i vante rammer igen og har set hende spise og drikke i dag så helt skidt kan det ikke være pt.

9 Synes om

:kram:

Åh nej det var jo ikke sådan opdatering skulle være :cry:
Til dig og Lucky :kram:

Med venlig hilsen

Hun har jo haft en ret omtumlet tilværelse på det sidste, så måske skal hun lige finde sig til rette igen? Det er altid godt, når de spiser og drikker, men frustrerende at skulle vente på resultater af test. Især når der ikke rigtig er en holdbar diagnose endnu. God bedring med hende!

1 Synes om

Dyrlægen mener stadig hun er på vej til at blive frisk igen. Altså at det hele har været vaccinens skyld.
Derfor er levertallene også på vej ned igen helt af sig selv.
Men nu må jeg se……

6 Synes om

Jubiiii hun har det såååå meget bedre.
Spiser godt og har taget 300 gram på :blush: leger og hygger som hun altid har gjort.
Kontrol tid ved dyrlægen på torsdag. Levertal forhåbentlig normale igen :blush:
Så ikke flere vacciner til hende :+1:

14 Synes om

Hvor er det godt at høre! :hjerte:

1 Synes om

Tak for en dejlig opdatering :blush:

Med venlig hilsen

Det var en dejlig opdatering… krydser for at det fortsætter :kryds:

Det minder mig faktisk lidt om dengang, jeg selv havde medicinforgiftning - altså fik noget medicin, jeg ikke kunne tåle. Jeg har aldrig i mit liv været så syg, og mine levertal og infektionstal og blodsukker, og hvad ved jeg, gik nærmest ovenud af skalaen. Jeg fik også synsforstyrrelser og en hovedpine, som var helt ubeskrivelig. Og så gik der uger, før jeg var i nærheden af at være mig selv igen.

Så hvis det er noget i den retning, der er sket med katten, forstår jeg godt, at den har været skidt :uha: Men dejligt at høre, at Lucky er på vej tilbage til sit gamle jeg :slight_smile:

1 Synes om

Ja det kunne virkelig godt lyde som noget lignende. Puha for en omgang også ned dig :disappointed:
Lucky skal til kontrol og nye prøver i morgen sp håber vi det er sidste tur for nu og aldrig vaccine igen.
Er spændt på regningen

4 Synes om