Luk mig nu ind helle!

Jeg ved skisme snart ikke, hvad jeg skal gøre med den kat altså… Se hvordan de leger:-)

Og hvor insisterende han sidder derude dag og nat og venter på at jeg lukker ham ind. HJÆLP!

Man må give ham, at han er fastholdende i sit valg af hjem.

Ej, hvor er det synd! Se dog på ham! Han sidder jo bare der ude og kigger fortabt ind, ja altså det gør han ihvertfald når han ikke lige leger med dine andre katte!! :slight_smile:

Jeg er imponeret over din modstandsdygtighed Helle…især efter at have set blikket i de smukke misseøjne på det første billede.

Personligt har jeg rygrad som en regnorm, så jeg havde givet efter forlængst…hvilket også kan ses på sammensætningen af mit eget kattehold nu og tidligere :tihi:

Der er ingen tvivl om at Thomas og flertallet af dine katte har valgt, nu venter de bare på at den går ind på din lystavle -høhø

Ja, jeg var da også smeltet for længe siden. Kan slet ikke stå for dem når det er sådan -love
Super skønne og dejlige lege billeder foriøvrigt :slight_smile:

:venter::venter::venter::venter:

Helle… der ER altzå tidspunkter i vores liv, hvor vi må se bort fra alle vores gode intentioner…

Kan du så lukke ham ind ??

-høhø-høhø

Som jeg fornemmer det er det Nanoq der gør du ikke allerede forlængst har lukket Thomas ind.
Jeg ville kigge grundigt på Nanoq’s kropssprog og desuden sætte mig op ad hegnet når der foregår det, der gør på billederne, Sammen MED nANOQ OG SE HVAD HAN SIGER.

ups…caps lock…det var ikke mig (men Findus)

Hvis NU du lavede endnu en løbegård…kunne du så ikke have to fordelingsnøgler HVIS nu Nanoq ikke kan godtage Thomas.
Men noget andet er…hvad med de fæhoveder der oprindelig ejede Thomas…vil de ikke reagerer.

Helle… der ER altzå tidspunkter i vores liv, hvor vi må se bort fra alle vores gode intentioner…

Kan du så lukke ham ind ??

-høhø-høhø[/quote]

hvis det er en pige, skal hun så lade være med at lukke hende ind? :klapper::klapper::klapper:

Ind med ham - det kan du da ikke leve med det blik… det vil da give dig mareridt…

:wehuu::wehuu:

Ja… jeg var smeltet for længst, det der blik kan altzå smelte et ISBJERG !

-høhø

Ja h*n er godt nok skøn .

det ser ud til at du er blevet adopteret af en ny slave Helle!

Helle…Slave-Helle…:venter:

:wehuu: :wehuu: :wehuu:

Det kan et hjerte da slet ikke stå for…

Skønne Thomas, han er lækker :wehuu:

Nej altså…hvor kan du nænne det :stuck_out_tongue:

Se hvordan han sidder og længes…når han altså ikke lige bruger alle sine talenter for at vise de andre han gerne vil være venner.

Altså søde Helle , du ville slet ikke lægge mærke til hvis der kom , en lille bitte bitte mis , mere ind :fløjte:… Hvor er han kær :inlove:

Hvad med at få Thomas og Nanoq til at dufte ens, vil det ikke hjælpe?
Åh stakkels Thomas, der længes efter en lun sofa og en der gider nusse og snakke og nogen der gider lege med ham hele tiden.
Knus Elin

Nanoq og ham har mødtes - det vil aldrig kunne gå - hverken fra Thomas eller Nanoqs side… Begge mener, at de er “fertile” og de er meget territotiale. De mødes tit ved hegnet og hver gang udviser begge stor aggressivitet.

Thomas har en sofa og en ekstra madskål - i sit hjem nummer 2 lige heroppe af gaden:-)

Han kommer ikke ind her - jeg har planer om opdræt, den næste kat, der kommer her er en snowshoe. Det er virkelig hårdt ved mig, for katten fejler intet. Men Nanoq var her nu engang først - og jeg ender med 10 katte, hvis jeg ikke bremser det… Og det handler om både plads samt tid til hver enkel kat. Endelig spiller det ind, at Thomas går ud og ind - her bor katte inde med løbegård.

Jeg ønsker ikke fordelingsnøgler for mine dyr.

desværre - for mit hjerte er tabt til den “åndssvage” stibemis:-)

Ved jeg godt, men det er bare så synd for Thomas. Han er så sød og burde være en forkælet kat med blød sofa og altid fyldt madskål og en slave der kunne nusse og snakke hver gang han havde lyst.
Jeg ved godt han har det hele hos dig, men der burde være en sød ældre dame der ville tage ham til sig og lade ham være konge i sit eget hjem.
Knus Elin, der ville ønske hun kunne få ham, men Leopold og Mogens og Pølse og Pussimor siger nej.

Ja jeg må sige, at hvis det rette hjem melder sig, så er han flytteklar. Nu bider han mig heller ikke mere, når jeg aer ham. Det er trænet væk -så nu turde jeg godt omplacere.

Spred ordet - gerne inden vinter… hvis I kender en, som kunne bruge sådan en skøn skøn kat (som jeg ville turde over at vinke farvel til, men alligevel gøre det for kattens skyld, hvis det rette hjem meldte sig)…

[quote=Mette Stevnsborg;184910]Ja h*n er godt nok skøn .

det ser ud til at du er blevet adopteret af en ny slave Helle![/quote]

Søde Mette… :slight_smile: Thomas er en han, for Helle fik ham ved en fejltagelse kastereret, fordi hun troede han var hjemløs… :stuck_out_tongue:

Ja den var ikke så god:-) hihi