Lundin gift - for tredje gang

Tror alt er sagt om de kvinder, der er så åbenlyst tåbelige, at de kan finde på gifte sig med en psykopat af den størrelsesorden … På den anden side, så har de da rimeligt styr på ham, for altid … :-/

Jeg kommer aldrig til at forstå de kvinder som gifter sig/dater/får børn osv med sådan en mand… Forstår ikke når de gør det i USA og forstår det heller ikke når de gør det herhjemme…

Fra et psykologisk perspektiv tror jeg egentlig han kunne være ret facinerende at interviewe (som flere jo også har gjort)… Bare for at få et indblink i hvad den menneskelige psyke kan gemme på, især når den er værst…

Men derfra også til at date/gifte sig med ham, der er godt nok langt…

:muhaha::muhaha:

Har end ikke den mindste lyst til at skrive ét ord om manden - han får alt for meget opmærksomhed :muhaha:

Men generelt om hans type, vil jeg sige :

Hvorfor får han lov til at gifte sig igen og igen ??

Hvorfor får han lov til at få besøg ??

Hvorfor får han lov til at træne sin krop, som han selv er så forelsket i ??

Hvorfor får han opmærksomhed i medierne ??

Hvorfor bliver han ikke bare ignoreret totalt ??

:muhaha::muhaha::muhaha:

Nemlig Jane - det er de, men vil du så ikke give mig ret i, at de alligevel er lette at genkende, når man først har kendt en? Jeg har kendt et par stykker, og jeg synes der er fællestræk. Ikke alle er mordere, og de findes også i kvinder. Nogle af dem er chefer…

De er selvfede, dækker over en usikkerhed, taler højt, om sig selv, charmerer, lyver, fortryller, forfører, er utro, har hang til euforiserende stoffer/sprut/spil, elsker opmærksomhed, kan ikke tåle afvisninger, viser eksplosiv vrede over små ting, undskylder uden at mene det, og smiler uden at smile med øjnene, som er sådan helt tomme på en rigtig mega klam måde.

Jeg har gjort mig mine erfaringer om psykopater, og nej jeg synes bestemt ikke de er svære at genkende.

Min intuition rammer plet hver gang den siger “Hold denne person foran dig, ellers stikker han/hun dig i ryggen”… Og jeg får direkte fysisk kvalme… Og så ved jeg altid hvorfor

MVH