Lundin gift - for tredje gang

Ja jeg fatter det ikke? Hvad pokker sker der for de kvinder?

Hvad tror I det er, der driver den slags?

Lundin er jo ikke den eneste serie/massemorder, som har masser af kvindelige fans.

Jeg elsker selv fiktiv gys og har også læst en del om seriemordere, fordi jeg finder fænomenet interessant, da de tilsyneladende er afhængige af at dræbe.

Men date en? Jeg mener - hvad sker der lige for de kvinder?

Og gifte sig med en?

Jeg står af i roden på det - og igen får han omtale - også via min tråd, hvilket jeg beklager, men jeg fik et chok simpelthen

Har læst… At de, ihvertfald i amerika, tror de kan frelse forbryderne… Og er betaget af det farlige ved at have en morder eller voldsforbryder som mand…

Ikke at jeg forstår at man kan gifte sig med sådan nogen mænd…
Man må være lige så forskruet…
Føj siger jeg…

Synd de kvinder ikke har set huset i Rødovre hvor han begik de bestialske drab, dét kunne muligvis får dem til at tænke sig om en ekstra gang (og dog!), da huset blev sat til salg, var der nærmest folkevandring, fordi alle gerne ville se og fornemme stedet. Så folk er generelt MEGET underlige (efter min smag) og finder nydelse og interesse i selv de mest forfærdelige ting…

For mig er kodeordet, børnene. ALDRIG om jeg ville bruge 5 minutter på en der har slået 2 små børn ihjel og som har parteret dem og hugget dem i småstykker, hele garagen var blodstænket og der var adskillige øksemærker i gulvet - så jow, han har sikkert haft det muntert…

Glemmer heller aldrig, at han sagde, at dét han havde gjort, var at sidestille med en retsmediciners arbejde (så hvorfor var folk ikke efter dem):uha:

Bjarne Skounborg, som han hedder nu, har det desværre som blommen i et æg, og fortjener hverken omtale eller alle de kvinder han har. Forstår slet ikke fængselsvæsenet kan tillade at helt unge piger får lov at besøge ham, og han har jo MANGE kvinder der besøger ham for sex og kontakt…

Så de kvinder/piger/damer må da være mindst lige så forstyrrede mentalt og have en eller anden trang til at udfordre skæbnen og naivt tro, at de kan redde ham fra et eller andet…

:dokdok:

Visse kvinder er bare bindegale - ikke om jeg turde være alene med den mand.

Ja man undres… Af alle onder, hvorfor så beskæftige sig med sådan en?

Og så må man heller ikke glemme, at en del af de kvinder der har været i kontakt med ham, nu går rundt og er rædsels slagende, netop fordi han har truet dem på livet og skrevet rigtig grimme breve til dem (når de har slået op!). Flere har endda skiftet navn for en sikkerheds skyld.
Så man ligger helt bestemt som man har redt, og hvis man reder op med sådan en type, så kan det meget vel blive ubehageligt hvis han pludselig føler sig forsmået…

Så jeg fortår jo heller ikke, at andre kvinder ikke lytter efter og lærer lektien.

Jeg tror næsten at det må være en blanding mellem spænding og ønsket om en bad boy, der fanger disse kvinder. Der kan også lægge nogle psykologiske brister bag, men det kan jeg naturligvis ikke udtale mig om.

Personligt er Peter Lundin ikke lige min type - og personer som ham tiltaler mig ikke. :rulleøjne:

Jeg synes faktisk han er en nydelig mand, men hans personlighed gør, at jeg kan blive helt forfærdet ved tanken om at være alene med ham.

Så hvor man siger at skønhed kommer indefra, og kan gøre en knapt så pæn virkelig flot, så synes jeg i dette tilfælde, at hans - for mig - nydelige ydre, er totalt overskygget af hans ekstremt onde indre…

Tænk også at have slået 4 mennesker ihjel - sin egen Mor, 2 små drenge og en kæreste. Ikke om jeg kunne nyde sådan en hånd i min der har forvoldt så meget ondt.

Jeg forstår heldigvis ikke, hvad der sker i hovedet på de kvinder, der falder for Peter Lundin aka Bjarne Skounborg aka …

For mig at se, har han ikke udseendet med sig( bare hans blik :uha:), og han må have et meget, meget sygt sind.

[QUOTE=Lindvig;605194]Jeg forstår heldigvis ikke, hvad der sker i hovedet på de kvinder, der falder for Peter Lundin aka Bjarne Skounborg aka …

For mig at se, har han ikke udseendet med sig( bare hans blik :uha:), og han må have et meget, meget sygt sind.[/QUOTE]Enig, han har nemlig lige PRÆCIS et meget meget ubehageligt blik, synes næsten man kan mærke ondskaben, det syge, det uberegnelige, det psykopatiske - jeg har set ham IRL, og det løb koldt ned af ryggen på mig…

Enig - har også været så “heldig” at møde ham under retssagen, da jeg var journalist - han virker nu ganske normal, synes jeg, men man VED jo, at det er han ikke… så hvad pokker sker der. Bad boy er ok, men… med grænser:-)

Jeg er så heldig, at psykopater virker klamme på mig. Jeg står direkte af på deres selvfede adfærd. Det kan jeg slet ikke falde for

Jeg synes faktisk også, at han er en attraktiv mand - pæn og velholdt - bare se tænderne… Blikket - det tror jeg bare er fordi “vi ved”, at han er “a really really bad guy”! Synes faktisk jeg genkendte det blik fra Johnny Depp som Jack Sparrow…

Men for sa… det er svært at forstå, at der er nogen får lyst til at være sammen med en så afstumpet person! Og så læste jeg desværre, at de vil have børn - tænk jer - han får lov at formere sig - f… ikke godt… De børn bliver da underlige - om ikke andet, så af den mobning og udstilling af dem som man kan forestille sig kommer når ens far er massemorder! :blegne:

Den artikel kan jeg bedre lide …

Jeg står helt af med Peter…
Da Marianne (hende han dræbte, var min mors veninde)

Jeg danser på hans grav, den dag han dør.

Henrik Day Poulsen kommer faktisk med et bud på hvorfor, nogen kvinder falder for ham og har inddelt dem i 4 grupper…

Jaaaa, og at få børn med ham??? Det er da bare ikke gener man har lyst til at ‘arbejde’ med og avle på, føj da.
Synes godt nok selv det var svært at finde en ordenlig kandidat til mit eget afkom, og de var ellers normale og veluddannede…

[QUOTE=Helene;605242]Henrik Day Poulsen kommer faktisk med et bud på hvorfor, nogen kvinder falder for ham og har inddelt dem i 4 grupper…

Jaaaa, og at få børn med ham??? Det er da bare ikke gener man har lyst til at ‘arbejde’ med og avle på, føj da.
Synes godt nok selv det var svært at finde en ordenlig kandidat til mit eget afkom, og de var ellers normale og veluddannede…[/QUOTE]

Det kan da være at der er nogen der har lyst til at avle orker og andre grimlinger frem…
men i min verden, sådan en mand som ham, pædofile og voldtægtsforbryder burde have bundet knude på det hele, så de ikke kan lave børn.
Da INGEN børn fortjener sådan en far .

også har jeg sådan en her : til de kvinder som tænker på at gifte sig med sådan en…

[QUOTE=Lykke86;605245]Det kan da være at der er nogen der har lyst til at avle orker og andre grimlinger frem…
men i min verden, sådan en mand som ham, pædofile og voldtægtsforbryder burde have bundet knude på det hele, så de ikke kan lave børn.
Da INGEN børn fortjener sådan en far .[/QUOTE]Som talt ud af min mund. Det er da bare ikke Far-mariale! Synd at sætte børn i verden der skal tage stilling til ham og hans gerninger resten af livet…hvad tænker de kvinder dog på???

Kvinder som igennem deres opvækst er blevet misbrugt og har oplevet svigt, bla. fra forældre, har en tendens til at søge tilbage til det som ligner, fordi det virker velkendt og “trygt” - samme grund til at nogle kvinder bliver sammen med en mand som tæver hende, som drikker og som mishandler hende. Og de finder altid tilbage til de samme typer - hvis ikke der er drama, vilde skænderier osv. føler de ikke at de er elsket, da de forbinder den slags voldsomme følelsesudbrud med kærlighed og omsorg. Mon ikke det er noget af det samme der gælder for dem, som bliver tiltrukket af Hr. Lundin??

Det tror jeg da, at de fleste gør. Problemet med psykopater er jo bare, at de er så fandens gode til at skjule deres sande jeg. De kan være noget så søde, rare, charmerende, venlige osv. lige indtil den dag, hvor de viser deres sande (psykopatiske) jeg. Jeg har været kæreste med én af slagsen, der skiftede personlighed som fra dag til nat overnight.

Med Lundin er det jo så givet på forhånd, at han er psykopat - alle ved jo, hvad han er dømt for osv.

Du har sandsynligvis ret… under alle omstændigheder, så burde det at gifte sig med Lundin være lig med en tvangsindlæggelse, for de kvinder MÅ sgu være psykisk syge.

Ja eller have et skjult selvmordsønske (dødsønske) eller en dødsforagt uden lige. Den mand burde ties ihjel efter min mening. Enhver opmærksomhed er én opmærksomhed for meget, selv en tråd som denne.