Nini og Ninja gider KUN de 2 varianter der er i bidder med gele. De gider ikke de to andre… Jeg synes ellers det var så fedt, at der var 4 typer at vælge imellem.
Er det varieret nok med kun de to varianter, når nu jeg ikke giver tørfoder? ud over vådfoderet får de råt 1-2 gange dagligt (oksekød, kylling, fisk osv).
Mine gider ikke bidderne i gele, det er ellers de varianter der er mest populære i andre mærker. Nej, de vil kun have patéen, i denne tid spædet til med ekstra vand.
Jeg har købt Lux det sidste års tid, men nu gider de det ikke mere…ingen af varianterne.
Så nu står den på Feline Poprta, RC og A/D og kyyyller og kød i alle afskygninger og FIISK:rock:
Aldi har skiftet producent af LUX kattemad. De fik ved samme lejlighed nye etiketter. Før kunne vi fint fodre vores kræsne huskat med det, men efter skiftet til den nye producent, gad hun ganske enkelt ikke røre det længere. Ingredienslisterne på den nye og den gamle variant er identiske, men der er åbenbart alligevel noget, som ikke er ens.
Så det er slut med LUX for vores vedkommende. Det var ellers OK foder til en fornuftig pris.