Lyd på videoklip

Er der et lyst hovede der kan forklare mig, hvordan jeg ligger lyd på et videoklip :slight_smile: Jeg har lige fået det fedeste klip af indianerne, men jeg er simpelthen ved at kvæppe af grin, og det skal altså væk :wink:

Kan du ikke bare fjerne lyden?
ja jeg har ikke alverdens forstand på det. Men de gange jeg har haft klip hvor der er blevet sagt noget, har jeg fjernet lyden. :slight_smile:

Bruger du et editeringssoftware eks Microsoft movie maker (gratis, er en del af essentialspakken).
Derinde kan du fjerne original lyd og lave et nyt lydspor med musik eller speak eller what not.
Super nemt at bruge også for første gangs brugere.

Ja jeg vil også foreslå MovieMaker.
Hvis du har Windows7 skal du ind og hente det, det følger ikke med længere men er stadig gratis.
Movie Maker is not available for download on Windows 10 (du skal muligvis logge ind)

Jeg bruger også Moviemaker. Det er nemt at fjerne “generende baggrundsstøj” fra de enkelte klip - og også at lægge anden lyd på som f.eks. musik. :slight_smile:

Hvad er nu DET for noget?? Du skal da ikke fjerne lyden af dit grin - det er jo det, der sætter prikken over i’et i dine videoer! :smiley:

Mange tak :ok: Jeg har for 100 år siden brugt Moviemaker, men forstår nu, hvorfor jeg ikke kan finde den på min pc :wink:
Den må jeg lige have hittet :slight_smile:

Diana… Jeg plejer at være ligeglad, men liiiige på det her klip er det rigeligt :wink: :smiley: