Lydsvag trimmer

Mira har mega meget pels på maven. Overvejer meget at trimme hende lidt på mave skindet før killingerne kommer.

Nogen der kan anbefale en lydsvag trimmer? Den skal være lydsvag, ellers går hun helt i coma

godt nok har vi ingen der går i coma over trimmer, men vi er super glade for den vi fik anbefalet af Lykke :smiling_face_with_three_hearts: og syntes netop den er meget lydsvag.

1 Synes om

mine coons har monster meget mavepels og dem trimmer jeg ikke og killingerne har kunnet finde patterne uden trimning.
Så der behøves ikke at trimmes, men hvis du gerne vil er jeg sikker på mormis er ok med Det! :slight_smile:

Hvornår har hun termin?

Som sagt er det en overvejelse, men uanset hvad så skal jeg have fat i en trimmer fremadrettet… og lydsvag.

@HolmeInc Termin i uge 44

@Juvena, hvor bredt er klipperhovedet på den viste model? Og kan den købes online?

1 Synes om

Spørg evt. din dyrlæge? :slight_smile: Første gang jeg skulle trimme Diego (efter indlæggelse med stoppet urinleder, krave på og kateter i, i en uge) hvor hans pels var forfærdige og brændt helt sammen fik jeg lov at låne en af dyrlægen, den var god, effektiv og lydsvag :slight_smile:

1 Synes om

Det var selvfølgelig en mulighed, jeg ikke lige havde overvejet :ok:

Den kan købes online ja, mener det var hos maxizoo vi købte 800ish (jeg kan huske forkert, manden der har købt den)

Åh pas, men den passer med en bimse mave, vi trimmer pels af men det er fordi vi har haft ét par øv oplevelser med små killinger som ikke kunne komme ordenligt til så nu trimmer vi fast alle inden fødsel.

Vores er fra Zooplus var lige inde og kigge mine forrige køb - og vi købte på tilbud til 870kr :smiley:

1 Synes om