Må han få det?

Men nu tror jeg altså der er stor forskel på hund og kat - også hvad angår kødben :slight_smile:

Katte tygger slet ikke som hunde og kæbekapacitaten er anderledes. Helt enig med Vivi

Kapaciteten sku der stå :slight_smile:

ja anderledes er de nok-høhø Men har nu altså måtte hive nogle underlige ting ud af kattenes kråser engang imellem - jeg synes tit katte vælger at æde helt åndssvage ting.

Men altså jeg er også meget pylret omkring sådan noget med at få ting i halsen, men det også pga den oplevelse med revelsbenet, og at jeg engang gav vores hvalp et stykke mad jeg troede den vil tygge men den så valgte at sluge. Stykket var selvfølgelig for stort og det gjorde smadder ondt på hunden at skulle få det end gennem spiserøret.

Så siden da har jeg været meget hys - for meget endda:)

Kråser? :smiley: - er det ikke kun fjerkræ, der har kråser? -tihi
Ja, de æder underlige ting, men endnu har ingen af mine tygget et kødben over - og naturligvis skal de ikke have små stykker kødben, så de kan kvæles i dem.

I øvrigt kender jeg en kat, der blev kvalt i et stykke tørfoder -uha
Jo … livet er farligt at leve … også for katte

hehe jo det er rigtigt-høhø Det er bare os i hjemmet der bruger kråser som vidt begreb om halse-upssa

Jeps… og det nyder mine hunde godt af. Der er nemlig altid gode rester tilbage, når kattene har været igang :slight_smile: