Må jeg låne billeder af jeres katte (farver)

Hun er creme.

Troldegaarden - Ærgeligt, men tak for tilbudet :slight_smile:

Hejsa!

Jeg har lidt billeder af en Blå Creme tabby (med hvid) husmis hvis det kan bruges?
Hun ser sådan ud:

Lidt flere kan ses her: http://www.petheaven.dk/katte/billeder/galleri/lillen/indeks.htm

/Mette

Mette - Iiih, har du ikke en der ikke er med hvid? :slight_smile: Det er jo ikke en godkendt farve hos européen, så skal slet ikke bruge den farve (yndig som hun er)

Hehe - det vidste jeg bare du ville skrive :klapper:

Nope - her kan vi kún li tortier MED hvidt :stuck_out_tongue:
Så nej, jeg kan ikke liiige på stående fod klare én uden hvid - Har Berit ikke nogen vi kan snuppe et billede af? (Hun har i al fald tortier, men om der lige var creme, kan jeg ski da ikke huske - du ved jo godt… det eneste rigtige på en EUR er en Sort/sølv klassisk tabby (ok kan også gå med til én uden sølv, hvis det er :wink: ). :tihi:

/Mette

Mette - Og jeg har billeder i overflod af sort sølv klassisk tabby, men jeg skal kun bruge ét af dem :smiley:
Men kan da være vi skal have kamera med over til Berit og knipse der.

Og herhjemme har vi altså også kun tortie tabby med hvid :rock::stuck_out_tongue:
Hvorfor den ene i øvrigt ligger på skulderen af mig og spinder mig i øret :inlove:

min Imhotep er solid creme smoke :slight_smile:

og cleo er blå tortie tabby

Regitze - Ih, så vil jeg da meget gerne låne et billede af Imhotep? Du meget gerne sende et hvor hans farve rigtig træder frem til min mail sammen med kattens navn og det navn du vil have (c) til? :slight_smile:

træder den nok frem her?

for så kan du få originalen…

Regitze - Ja, det er fint… :slight_smile:

har sendt dem til din mail - de er på vej :slight_smile:

Tak for det :slight_smile:

Så er Deena og Imhotep på hjemmesiden :slight_smile: Tak fordi jeg måtte låne.

Jeg mangler stadig billeder af katte, der er:

Rød smoke
Blå tortie smoke

Sort sølv tortie tabby
Blå sølv tortie tabby

:slight_smile: