Må jeg lige juble lidt? (Gia glad i bad ;-) )

Ih altså (juble juble juble juble).
Gia er vasket og duftende ren og lækker!
Og hun tog det endnu pænere denne gang (YES!), det er hendes 3. bad som voksen (hun er nu 5 år). Efter et par halvhjertede flugtforsøg under selve badningen (“Ej, jeg gider ik’ det her, smutter lige”), så tog hun det roligt, stod fint med forbenene oppe på kanten og lod sig vaske og skylle :slight_smile:
Og tørringen, det var bare no prob :slight_smile: Der stod hun nok så rolig og lod sig tørre! Bange for larmen? Nej da! Bare sur til sidst over, at det tager tid, og nu er det nok, tak - ligesom når hun bliver redt ekstra grundigt.
Så jeg er lettet:
Det lykkedes at finde tid til badning hos søde Ann-Dorrit, der håndterer Gia så fint, så kærligt og tålmodigt.
Og det er altsammen takket være korat-Camilla, der tilbød at køre, hente og bringe, og så var det forresten smadderhyggeligt.
Det bliver vist en god dag på lørdag alligevel - selvom Gissen skal op til hele 4 dommere, sikke et rend :S :?
Nu er hun ialtfald showklar og lækker, missepigen, og det er skønt, når man kommer med en ren og pæn kat :slight_smile:

  • juble juble juble -

Det var dejligt at høre… kan huske, hvor desperat du lød, da jeg sagde, at man bare IKKE kommer med en ikke-showbadet perser på en international udstilling :smiley:
Og… så får jeg måske tid til at gøre Lusens bursæt helt færdigt, når jeg ikke skal bruge en aften på Gia-missen :wink:

Til gengæld kommer jeg med en skovkat taget direkte fra løbegården… håber det går godt -uha Men Lusen er bare så fin og lækker efter at have opholdt sig udendørs i al slags vejr her på det sidste, så jeg regner det som et kalkuleret sats… pelskvaliteten kan dommerne i hvert fald ikke brokke sig over!!! :slight_smile: og hun har ordre på at lade være med at gøre sig beskidt…

Åhh, dårlig samvittighed… Jeg vil også have vasket Bamse så han kan blivefin!!

Jeg kunnegodt tænke mig et billede at den lille skønhed hvis det kunne lade sig gøre!
Og jeg krydser fingre for at hun ikke finder noget spændende at blive beskidt med!!

Jeg har også lige haft begge mine drenge i bad. De var simpelthen så dygtige begge to. :slight_smile:

Jeg håber, at nogle af vennerne tager kamera med (Aaaanniiieee… DK Thomaaaaniiiii?).
Selv ville jeg gerne have haft noget fra Rødovreudstillingen, men måske er det ren barmhjertighed fra mine venners side, at de ikke udleverer mig helt til grin som pseudo-Snehvide :?:ups::tihi:

Hvis du vil se Gissepigen, så kig her
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=1472&folder=1402&limit_start=0&limit_user=15
Eller kig forbi i Solrød lørdag :slight_smile:

Næhh, hvor er hun fin!! Det er desværre lidt langt at køre, da jeg er fra det mørke jylland! :smiley:

[quote=MiSi;145515]Jeg håber, at nogle af vennerne tager kamera med (Aaaanniiieee… DK Thomaaaaniiiii?).
[/quote]

Bare rolig, jeg er papparazi som sædvanligt -fin

Taaak - tak for komplimenten :slight_smile:
Vi må håbe på udstilling på Fyn og så kørelejlighed :bebe: Så har jeg nemlig planer om at tage Leise med udenfor bedømmelse, så hans opdrætter kan hilse på sin gamle dreng :slight_smile: - hvis hun altså også udstiller der, men det er forudsætningen for, at jeg drager ad Fynsland til på udstilling.

[quote=MiSi;145515]Jeg håber, at nogle af vennerne tager kamera med (Aaaanniiieee… DK Thomaaaaniiiii?).
Selv ville jeg gerne have haft noget fra Rødovreudstillingen, men måske er det ren barmhjertighed fra mine venners side, at de ikke udleverer mig helt til grin som pseudo-Snehvide :?:ups::tihi:

Hvis du vil se Gissepigen, så kig her
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=1472&folder=1402&limit_start=0&limit_user=15
Eller kig forbi i Solrød lørdag :)[/quote]

:kryds::kryds::kryds:

Jeg håber, at Annie så vil glæde Tante Therese med et enkelt billede af dig, Misi.

Som du ved, har jeg længe ønsket mig at se dig i dine farvestrålende, Jytte Abildstrøm/ Anne Marie Helger gevandter. (det er sådan jeg ser dig for mig)

Lille-bitte, vims, farverig, højt hår, masser af smykker, - og så er jeg dælme ved at blive desperat over, ikke at vide hvor gammel du er ?

-grrrierdumme

Med din viden om stort set alt, burde du være en 200-300 år gammel, men lur mig om du ikke er en sprød lille én først i 30’erne, når det kommer til stykket…

:):slight_smile:

Et let og elegant sidespring… men husker dog lige at sige :

WUUU-HUUUUU - hvor dejligt at Prinsesse Gia-Gisse-missen nu er nybadet og fiiiin.

:wehuu: