Må jeg præsentere den nye dreng i mit liv

NJORD

Eller Minor lynx De-luxe. Han bliver min sidst i juli og jeg kan næsten ikke vente (har allerede ventet siden han var 2 uger gammel). Han er fuldt hørende og jeg glæder mig meget til at se hvilke øjen farve han får.


3 uger gammel


4 uger gammel


7 uger gammel


7 uger gammel


8 uger gammel

Alle billeder er lånt af Minor lynx.

sikke da en lille odd-eyed skøndhed -forelsket

Ja opdrætter mener også han er odd-eye og at det ene øje bliver blåt. Hans far har et blåt og -et grønt og hans mor har lys gule øjne. Der er kun at vente og VENTE

-felixsylvester -felixsylvester

-pote -pote -pote -pote

Tillykke, han er bare nuttet…

Til lykke med ham. Hvor ser han altså fantastisk dejlig ud. Jeg kan godt forstå, at du næsten ikke kan holde ud til at vente på ham. Ventetiden kan være ulidelig -felixsylvester

Hvor ser han dejlig ud…

Han er lækker - og i den alder er der slet ikke nogen tvivl mere - han er odd-eyed

Han er skøn, hvide katte har nu en skønhed som andre katte ikke har.

Tak skal i ha.

Det var slet ikke meningen at jeg skulle ha nr. 4 kat. Men da jeg så at Minor lynx (opdrætter af min Nuka) havde hvide killinger -forelsket gik alt meget hurtigt og vupti så var jeg en han kat rigere. Nu har jeg 4 laaaaaaaang uger at vente i og glæder mig meget til han kommer hjem. Også glæder jeg mig til at se en han skov kat vokse sig stor og stærk.

-pote -pote -pote -pote

Give me five!!!
-forelsket - Søøød misling

Hvor er han dejlig, stort tillykke med ham -forelsket -forelsket -forelsket

Tillykke med ham!

-ballonkitty

Ej jamen hold da op hvor er han dejlig!!

Stort tillykke -love

Han er godt nok en lækker, lækker, lækkermås -love -love -love -love -love -love

Tillykke med skønheden. Kan godt forstå du ikke kunne stå for ham - min drøm er også emd tiden en hvid dreng -forelsket
Din er virkelig bedårende -love

MVH
Gitte

Jeg storlyver nok, hvis jeg sagde han var grim…
Han er skisme da bare en bette hjerteknuser

Tak skal i ha for de søde ord. Jeg syntes også han er noget af det skønneste. -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Jeg er ret sikker 99,9999999% på at han er odd eye -love

Hvor er han bare sød -forelsket -love -forelsket Virkelig en skønhed

Var på besøg hos Njord på 9 uger og opdrætter i tirsdags og suk hvor er han bare skøn (sidst jeg så ham var han 4 uger). Han er den skønneste lille gut med det dejligeste væsen. Det blev dog ikke til så mange billeder da han havde travlt med at slås med sine søskende eller at sove.
Der er kun et - ved besøget, jeg har simpelethen ikke tålmodighed til at vente længere, uffff det er ulideligt


NJORD 9 uger gammel.