Må jeg præsentere: Lis!

Kære alle katte-gale, og fladsnudevenner især - hil!
Igår havde jeg en meget dejlig dag: På mit første besøg hos Lis og hendes søde mand Henning, og ikke mindst deres 9 - 9! - skønne og kærlige persere!
Lille Dumle, der er søn af Milan (mit hjertes sorte slyngel :wink: ) og virkelig en superkat!
Store LaZagne med mega-pelsen, smukke pige!
Bløde Jack og generte Coco, kærlige Adonis og forsigtige Tamy -love
Fine Flamme, der gik allermest bananas over “baldrian-bolcherne”, flotte blå Charlie, og hvem mangler vi så?
Man kan finde en oversigt på Sølvkattens Galleri, under “Missebo”, men nu toner klassisk-perser, husets Nestor og kattekonge Pinocchio frem for mit indre blik. Måske den mest selskabelige og en smuk, smuk klassisk perser!

Lis har meldt sig ind her for nogen tid siden, men landede vist lige midt i en “ballade-episode” og trak sin venlige næse til sig.
Nu viste jeg hende vores forum igår, så når hun nu kigger herind igen, så byd hende hjerteligt velkommen:
Kvinden med de skønne katte og det store hjerte - Lis Missebo :velkommen:

:velkommen:Lis til kattegale :slight_smile:

Velkommen navnesøster:-)

Med den varme introduktion af katte og person, vil vi da gerne møde Lis selv - kom frit frem, Lis :slight_smile:

Jeg vil da også gerne byde Lis velkommen til :slight_smile: Jeg glæder mig til at møde dig her. Selvom bølgerne til tider går højt, så er her faktisk for det meste hyggeligt og rart at være :slight_smile:

Ja, kom frit frem Lis :velkommen:

Velkommen Lis :velkommen:

jeg håber du bliver rigtig glad for at være her. Der har været et par tråde (og det kommer der sikkert også i fremtiden) hvor bølgerne er gået lidt højt, men vi er faktisk ikke helt så slemme herinde -engel OG vi er gode til at snakke ordentligt til hinanden bagefter, så os behøver du såmænd ikke at frygte :thumbup:

Jeg glæder mig til at møde dig, samt til at se billeder af dine skønne katte :yah:

Tak for de varme hilsner til Lis!

Jeg er flov: Glemte den smukke sølvperser Gustav, som flere gange uden videre kom og ville kæles :wehuu:
Hele 10 persere nyder livet hos Lis, og jeg ser frem til at være Missebo-missernes plejetante i ferieperioderne.

Lis har mailet mig om, at hun er i gang med at finde rundt i dette omfangsrige forum :slight_smile:

Tak til alle, der har ønsket, eller vil ønske velkommen :tak:

Hej allesammen:)
Mange tak for Jeres søde og dejlige velkomst. Og tak til Misi for de flotte ord om mine skønne katte. Jeg er sikker på, at de alle glæder sig til at du kommer og passer dem i deres hjem fremfor deres ellers gode pension.
Jeg kommer til Køge på lørdag med Dumle og Gustav, og måske kommer nogen af Jer over og hilser i perserrækkerne ?
Vi har haft persere i 14 år, og de er mit liv og store kærlighed :inlove:. Det er kastrater, da jeg har valgt avl fra af mange grunde. Men udstilling har vi kørt meget til i alle årene. De sidste år med pænt resultat. Især min Charlie har gjort det godt, da han blev JW, og nr 1 på Daraks topliste, og 4 på Felis Danica listen. Men det er jo herhjemme livet skal leves med dem alle. De er overalt, og har næsten 200 m2 stor gård. De sover hos os, og er med i alt.
Jeg glæder mig til at følge med herinde. Jeg sidder i bestyrelsen i “Sølvkatten”, og har været med i klubben i 14 år. Kan slet ikke undvære vores venskab der.
Men endnu engang tak, og jeg prøver at finde ud af lidt med billeder o.s.v. senere.
:tak: Lis

stort :velkommen: fra mig også !!

-hop

[quote=Lis;325748]Hej allesammen:)
Mange tak for Jeres søde og dejlige velkomst. Og tak til Misi for de flotte ord om mine skønne katte. Jeg er sikker på, at de alle glæder sig til at du kommer og passer dem i deres hjem fremfor deres ellers gode pension.
Jeg kommer til Køge på lørdag med Dumle og Gustav, og måske kommer nogen af Jer over og hilser i perserrækkerne ?
Vi har haft persere i 14 år, og de er mit liv og store kærlighed :inlove:. Det er kastrater, da jeg har valgt avl fra af mange grunde. Men udstilling har vi kørt meget til i alle årene. De sidste år med pænt resultat. Især min Charlie har gjort det godt, da han blev JW, og nr 1 på Daraks topliste, og 4 på Felis Danica listen. Men det er jo herhjemme livet skal leves med dem alle. De er overalt, og har næsten 200 m2 stor gård. De sover hos os, og er med i alt.
Jeg glæder mig til at følge med herinde. Jeg sidder i bestyrelsen i “Sølvkatten”, og har været med i klubben i 14 år. Kan slet ikke undvære vores venskab der.
Men endnu engang tak, og jeg prøver at finde ud af lidt med billeder o.s.v. senere.
:tak: Lis[/quote]

Billeder, Billeder, Billeder :tihi: :tihi::tihi:

Så har jeg også lige sendt dig en invitation til fladsnude gruppen Lis :slight_smile:

Velkommen til :slight_smile:

Hejsa Lis, velkommen hertil, håber du bliver glad for at være her, jeg glæder mig til at se billeder af dine kræ

:velkommen: Lis

Også velkommen fra mig :velkommen:

Hej Lis,

velkommen her :slight_smile:

Mvh

Gitte

Hej Lis,

Du skal selvfølgelig også have en velkomst hilsen fra mig - så hjertelig velkommen blandt de kattegale :slight_smile:

Knus Gitte

Endnu engang tak til alle . Når jeg har været på udstilling, og får lidt tid, skal I nok få billeder af mine vidunderlige misser. Skal lige finde ud af, hvordan man gør.
Lis

[quote=Lis;326343]Endnu engang tak til alle . Når jeg har været på udstilling, og får lidt tid, skal I nok få billeder af mine vidunderlige misser. Skal lige finde ud af, hvordan man gør.
Lis[/quote]

Hej Lis, du spørger bare og ellers er der en tråd her i billeder der viser hvordan man gør [ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=12750”]Oprettelse af album og indsættelse af billeder i billeder - De Kattegale Debatterer[/ame]