Må jeg præsentere

… Morgunstrálans Jelly Bean - vores kommende og allerførste avlshun :slight_smile:

Hemmeligheden er vist sluppet ud for længst, men nu skal I da også have lov at se billeder herinde. Billederne er taget i onsdags, og hun og hendes kuldsøskende blev 7 uger i torsdags, så det varer lige lidt endnu, inden hun flytter hjem til os. Men vi følger hende tæt, og hærger Hvide Sande så ofte som vi kan komme til det :muhaha: Og jeg var jo også med til fødslen af kuldet, så det er ekstra specielt at følge dem :hjerte:

Tillykke med hende :slight_smile:

I må være meget spændt på at skulle have hende hjem. Fedt at kunne følge hendes opvækst fra helt lille, satte jeg også stor pris på :slight_smile:

Billede nr. 5 er da skønt :smiley: En lille bestemt og halvfarlig dame, selv om hun ser nuttet og helt uskyldig ud på de fire første.

:wehuu: NUUUI hvor er hun nusket:wehuu:
Hun må meget gerne komme og blive køsset på engang når hun skal vises frem til en udstilling :juhu:

Det var dog en usædvanlig lækker lille dame og så er hun sød ovenikøbet:hjerte::hjerte:
Knus Elin

Hvor er hun bare fin :wehuu::wehuu::wehuu:

Må hun bringe jeres opdræt alt det, I ønsker jer :hjerte:

Tak skal I have :slight_smile:

Ja, det er fedt at kunne følge hende helt fra fødslen, og det lærer vi jo (forhåbentlig :tihi:) også noget af.

Det kan godt være, at hun ser sød ud, men hun er en lille ballademager, der ikke står tilbage for at jagte og slås med sine større brødre - kastraterne herhjemme får vist deres sag for, når hun flytter ind :høhø:

Ååååh en blis-mis! Hun er godt nok sød, kan godt forstå I går og glæder jer :klap:
VH
Susanne

Hold op hun er dejlig - men ser altså også meget meget fræk ud.

Held og lykke med hende.

Hvor er det nogle gode billeder …

Hun er god nok skøn :wehuu:

Nuuii en lækker sag! Tillykke med hende:hjerte::hjerte:

Cats og Conni

Tak igen :slight_smile:

Det er i øvrigt skægt, som hendes næsespejl er 2-farvet, det har jeg aldrig set før på den måde - er der nogle af jer, der har? :?

Lige et par zoom-billeder, hvor man tydeligt kan se det (og hvor ser hun i øvrigt farlig ud på det med munden åben :høhø:)

Jep - det er nogle rigtig fine bisser :slight_smile:

Hun har med garanti også pigmenteringer i ganen og mundhulen :rock:
Hun er virkelig en finer misling :wehuu:

Nuiiiiii hun er da alt for lækker :wehuu:
Kan godt forstå du er in love :hjerte:

Ej hvor er hun fin. Det må være det rene tortur at vente. 5 uger mer eller så. Det kan føles som år når man venter, og så især på den første hun.

:wehuu::wehuu:

Ajjjr, gider I godt nok godt have hende :høhø:

Nuiii hun er smækker lækker!!!
Og ser slet ikke spor fræk ud…nooot!!

Hehe, ja jeg tror godt, at vi gider have hende :wink:

Så må vi se, om vi kan finde en lækker hankat, der kan matche hende :slight_smile:

[QUOTE=En forhenværende bruger;524465]Tak igen :slight_smile:

Det er i øvrigt skægt, som hendes næsespejl er 2-farvet, det har jeg aldrig set før på den måde - er der nogle af jer, der har? :?

Lige et par zoom-billeder, hvor man tydeligt kan se det (og hvor ser hun i øvrigt farlig ud på det med munden åben :høhø:)[/quote]
Vores Sonnei har det på samme måde, det gælder både hans næse, læber og der er også på en trædepote på to af hans poter

Sikke en smuk sort hvid pige :wehuu::wehuu:

Det bliver da spændende med en frisk ny vind pust i hjemmet for de andre misser :surrender1:
Det bliver spændende når hun flytter ind hos jer .
Stort tillykke med hende :slight_smile:
Vi havde Windsor Blue , som nu bor ved min svorge med sådan et næse spejl , han ser rigtig fræk ud har lige et billedet af ham inden han flyttede .