Må katte spise lidt roastbeef?

Ja grunden til at jeg spørger er fordi Oliver (Den lille ballademager) tog et stykke roastbeef (pålægs typen) da jeg havde ryggen til min mad… :tihi:

Så ja… Er det okay han har spist en smule af det? Vil jo helst ikke ha han bliver dårlig…

Det er en dyr men uskadelig måde at fodre ham på;)

Hvad skulle der dog kunne ske ved det?

Det er vel ikke sundhedskadeligt, når du selv ville til at spise det?

Så længe du ikke har kommet peberrod på! :yikes: :slight_smile:

Nej, jeg ved ikke, om det ville være skadeligt. Det ville det sikkert ikke, men jeg tvivler nu også på, han ville æde det :slight_smile:

:lol:
Han havde nu fået sin egen dyre Sheeba som han sad og gumlede på… Men så ligeså snart jeg rejser mig fra sofaen, hvor min mad står, så trumler han ind i stuen, og snup! Så manglede jeg lige noget roastbeef…
Og han ville selvfølgelig ikke aflevere det tilbage… :muhaha:

[QUOTE=PiaR;560564]Hvad skulle der dog kunne ske ved det?

Det er vel ikke sundhedskadeligt, når du selv ville til at spise det?[/QUOTE]

Nej det er det ikke :smiley:
Jeg tænkte bare på om han ville kunne blive dårlig af det… Han har ikke spist det før nemlig… Desuden spiser jeg da mange ting jeg ikke ville give til Oliver… F.eks chokolade… :slight_smile:

[QUOTE=galath;560568]Så længe du ikke har kommet peberrod på! :yikes: :slight_smile:

Nej, jeg ved ikke, om det ville være skadeligt. Det ville det sikkert ikke, men jeg tvivler nu også på, han ville æde det :)[/QUOTE]

:tihi: Ingen peberrod… Det er alt for stærkt for mig… :stuck_out_tongue: Og Oliver så nu ganske tilfreds ud med det stykke han havde snuppet… :muhaha:

Vi fik roastbeef i går til aften, og mine striber fik ALT det de kunne spise …Først i rå udgave, og til deres natmad delte de det stegte som var tilbage :slight_smile:

Hvis det kun har været kød og ikke andet, er det helt fin (meget fin) kattemad. Skulle hilse fra Creamy og sige at oksemørbrad heller ikke er helt ringe :fløjte:

Det tager han ikke skade af - og stjålen mad smager bedst. :slight_smile:
Roastbeed er rent, skært oksekød, der er stegt - og det er ikke pumpet med saltvand, som skinke og hamburgryg oftest er…

Chokolade er gift for katte. :uha:

Her var det pålægs udgaven, Oliver huggede… :smiley: Men så er jeg straks mere rolig, når jeg nu kan se at det ingen skade gør…

Det var kun kød (pålæg på mit kedelige rugbrød… som han selvfølgelig lod ligge:muhaha:) Måske der har sneget sig lidt margarine på, men det går nok…

Han så også meget tilfreds ud da han gumlede det i sig… Og kom endda op i sofaen igen for at tigge mere… :tihi: Det var ligefør jeg havde hele hans hoved inde i munden på et tidspunkt… :ups:

Hvis katte tog skade af margarine, ville mine være døde nu :høhø:

[QUOTE=FinnFrode;560582]Det tager han ikke skade af - og stjålen mad smager bedst. :slight_smile:
Roastbeed er rent, skært oksekød, der er stegt - og det er ikke pumpet med saltvand, som skinke og hamburgryg oftest er…

Chokolade er gift for katte. :uha:[/QUOTE]

Det er det nemlig… Det var bare fordi Pia B skrev at jeg jo ikke ville spise ting der var sundhedsskadelige… Men selvom jeg spiser dem, kan det jo godt være farligt for katten… :slight_smile:

Så bare rolig… Ingen chokolade til Oliver her…

:lol: Oliver elsker at snige sig op på køkkenbordet og stikke hovedet ned i margarinen… Jeg bruger pludselig efter penge på margarine efter jeg fik ham… :muhaha:

Spm: “Må katte spise lidt roastbeef?”

Svar: Nej!!! De må spise MEGET roastbeef :savle:

:pote: Thane

[QUOTE=Ann K;560599]Spm: “Må katte spise lidt roastbeef?”

Svar: Nej!!! De må spise MEGET roastbeef :savle:

:pote: Thane[/QUOTE]

:lol::lol::lol:

Kan godt se at jeg hellere må give Oliver et stykke roastbeef i morgen også… Så får vi nemlig spist pakken færdig :smiley:

Tak for rådet søde Thane :hjerte: