Må nullerputter vaskes?

Ja, må nullerputsenge vaskes i maskine og helst på min. 50 grader? Jeg har desværre fået et utøjsproblem, så er i gang med den store udrensning og vil jo gerne beholde sengene, men kan de vaskes eller er det bedre at kassere dem og købe nye?

Det kommer an på stoffet, men så vidt jeg har forstået fra tidligere så kan de sagtens vaskes. Hvis det er lopper eller lus, så kan du osse putte dem i fryseren i mindst 48 timer. Så er de også loppefri :slight_smile:

Det er altid en god idè at købe nye :fløjte:

Hahaha ja selvfølgelig :wink: Det skal du jo sige :wink:

Men som udgangspunkt kan de godt vaskes - jeg har lige vasket én :slight_smile: Det er kun de gange, jeg har smidt dem i tørretumbleren bagefter, at de er endt med et ret alternativt udseende.

Haha, det tænkte jeg nok du ville sige :wink:

Jeg ville også gerne have puttet dem i fryseren, hvis det ikke var fordi vores fryser er sådan en med én enkelt skuffe :stuck_out_tongue:

Det lyder godt, jeg prøver at vaske dem så, og ikke tumble dem bagefter :slight_smile:

Og hvis de så kommer til at se underlige ud, må jeg jo købe nogle nye til misserne i julegave :wink:

Jeg vasker tit mine.
De får en tur på 40 grader…og tørrer på tøjsnoren og er bagefter som nye igen :slight_smile: