Mad i april

fandt en pakke krondyrsteaks i fryseren …så …det bliver det

  • og fandt et bundt asparges, så det bliver smørdampede kartofler & asparges og masser af hvidløgssmør
2 Synes om

Jeg har købt varm kartoffelsalat og pølser med hjem fra arbejde magte ikke lige at lave mad idag

I går fik jeg rødspætter og kogte kartofler, begge stegt på panden i smør og med lidt dild, salt og citrus krydderi. Jeg bruger normalt aldrig smør, men for dælen da det var godt nok lækkert, så det kommer nok til at ske igen. :savle:

Jeg har fri i dag så jeg skal lave bagt kartoffel og kalvesteak med bearnaise :yum:

2 Synes om

Det er torsdag og der er menuen her i huset fast :smile: :hotdog::hotdog::hotdog:

Skindstegt kulmulefilet med Kerteminde-grønt.

1 Synes om

Jeg fik restemad dvs. syntetisk fjeldmis på rugbrød og ris a la mande. Uhmm det ligger godt i mawsen :slight_smile:

1 Synes om

Taco tærte, fandt en opskrift der lød spændende og i modsætning til mange af de andre gange jeg har eksperimenteret blev resultatet rigtig godt :smiley:

Jeg MÅ spørge - hvad er syntetisk fjeldmis ? :smile:

Det er det andre kalder forloren hare :joy:

2 Synes om

fik bagt et rugbrød i går…havde et andebryst i fryseren så det blev det
i dag …jow der lå en ribbenssteg ved siden af andedyret…så den kom med op
så må jeg se om energien rækker til rigtig mad eller et stykke brød …

i går blev det til et stykke med steg…eller et par var det …
i dag karbonader…
og så var der et par æggeblommer …så kom til at …altså har lige lagt chokolade/honning is i fryseren …testsmag er ikk’ så ring’ endda

En halv røget makrel til frokost, og nu er jeg sikker på, jeg har et lille fiskeben siddende på tværs i halsen :venter:

I går stod den på rester og i dag står den på steg, med kartofler, sovs og rødkål :slight_smile:

i går blev det til et par dødssyge “rødspætter” nej den ene var ikke …a garanterer…ising passer bedre
i dag en roastbeef med bløde løg, fritter og rå mængder af høvlet peberrod…
og væske, mere væske og endnu mere …føler mig så udtørret som kong Tut

Jeg har de sidste 8-10 dage drømt om en Big mac med pomfritter så det er David kørt ud efter.

1 Synes om

Ristede pølser med salat til.

Den sidste halvdel af min frokost :wink: