Synes da lige vi mangler sådan en madtråd til december (også lige for inspiration)
Så øhh i dag skal vi have hjemmelavet pastasalat on the go fordi vi skal til Århus.
Fuldkornspasta, grøn pesto, gulerod, skinke
Synes da lige vi mangler sådan en madtråd til december (også lige for inspiration)
Så øhh i dag skal vi have hjemmelavet pastasalat on the go fordi vi skal til Århus.
Fuldkornspasta, grøn pesto, gulerod, skinke
Jeg lavede spicy hokkaidosuppe i går, og der vist til et par dage endnu
Jeg har spist “oprydning i køleskabet”
-æblegrød
og ærgret mig over jeg ikke har fået høns endnu med alt det som røg ud
Til aftenteen var der nybagte boller
I morgen bliver det laks med en slags coleslag til frokost
Ostemadder.
I går fik jeg lækker kotelet med pasta og æble/porresalat.
I dag fik jeg resten af salaten med pasta.
Blomkålssuppe
En rest af karrykylling med fuldkornspasta
Vi bestilte indisk da min mor havde fødselsdag også gad vi ikke selv lave mad
Bbq stegt kylling m. Lidt pasta, spidskålssalat og avocado til
Butterbean salat - med persille og porre fra haven og hertil laks. Håber der er nok til i morgen.
Hjemmelavet pizza
Møgmad fra kinagrillen! Claus ligger underdrejet med lungebetændelse, jeg forsøger at blive klar til at køre til München imorgen, så det var hvad det kunne blive til. Men det smagte nu godt
indrømmer…tog en æske smørrebød med fra brugsen
Flæskestegs sandwich.
Pariserbøf med spejlæg. Misserne har fået kyllinge brystfiletter lavet i mikroovnen, vådmad fra RC og Tropic vådmad.
vi har fået sommermad idag
steak med salat, flutes og tzaziki
En lidt mærkelig blanding… Noget gryderet-agtigt noget med kokosmælk, råstegte kartofler og en blandet salat af spæde spinatblade, tomater og agurk.
Venligst
Dorthe
[QUOTE=Elwarth;1268359]En lidt mærkelig blanding… Noget gryderet-agtigt noget med kokosmælk, råstegte kartofler og en blandet salat af spæde spinatblade, tomater og agurk.
Venligst
Dorthe[/QUOTE]
Fusionskøkken
Boller i karry blev det til igår og idag står den på taco skaller med salat og oksekødsfyld
I aften skal jeg spise på Flammen sammen med søn og datter, inden vi skal ind og se Ørkenens sønner