Madsvin

Ja, det er os… jeg lavede 1,5 kg kamsteg, 1000 g kartofler og 1 liter sovs

vi er 2 mennesker og nogle dyr og sådan så det ud da vi havde spist

behøver jeg sige at det smagte himmelsk, Tango, Findus, Merle og Lucas hjalp dog

Det ser hjemmeligt ud. Her har banden inhalleret en hel bayonskinke RÅ :uha:
Det tog sådan ca. 3-4 minutter og decibellene var, så mit opdræt var blevet lukket hvis arbejdstilsynet havde vist sig :tihi:…jøsses der blev smasket. :fløjte:
Vi to firebenede fik købepizza…dog lavet af en proff. :ups:
Nu håber jeg I alle slår mave i det Haneben’ske hjem :thumbup:

He he, det ser ud som om at det var herhjemme.
Jeg forstår ikke at vi som er to herhjemme skal bruge så meget kød og tilbehør hver dag… hi hi
Alt for misserne
Hilsen Lisbeth

Det lyder rigtig lækkert :slight_smile: Engang imellem skal man vist også have lov til at “råæde”

Vi fik bare restemad fra i går.

I var vist sultne :slight_smile:

Her i huset har vi spist hver en 300 grams hestebøf, serveret med hjemmelavede Heston Blumenthal fritter, whiskeysauce og chiliturds til.

De pelsede spiste leverancen fra www.skagensfood.dk - 600 gram rå rødspættefileter.

Årh skagenfood, det tror jeg flere af mine ville have sat pris på…ikke ret mange af misserne er tilhængere af tilberedt gris…

tak tak vi slår mave…og har lige set X faktor

UMM vi fik skagenfood.dk mad i onsdags OGSÅ filletter og med kogte aspargeskartifter til og persillesovs så den var grøn. Der var et par håndfulde jomfruhummerhaler med…dem åd misserne idag d.v.s. de sidste smed jeg ud her da skinken blev serveret

Det er forøvrigt enormt lækkert at få en flamingokasse fylde med fiskemums serveret lige ved døren.
Cedille har ønsket torsk eller sej næste gang :tihi:…d.v.s. i uge 8 hvor skagenfoodmanden kommer forbi igen

Grisen var skam rå…der skal jo bruges kræfter for at blive mæt :tihi:

he he he Brita, den gris vi fik var tilberedt…og den smagte pragtfuldt, synes ofte en kamsteg bliver tør, men denne her var super og der ligge 2 stege mere i fryseren, for det var et stykke steg fra en 5 kg kamsteg jeg købte torsdag formiddag i metro

Hvornår spiser I kamsteg igen?..men sovs så man kan bade i den :savle::tihi:

[quote=kamikaze;335779]UMM vi fik skagenfood.dk mad i onsdags OGSÅ filletter og med kogte aspargeskartifter til og persillesovs så den var grøn. Der var et par håndfulde jomfruhummerhaler med…dem åd misserne idag d.v.s. de sidste smed jeg ud her da skinken blev serveret

Det er forøvrigt enormt lækkert at få en flamingokasse fylde med fiskemums serveret lige ved døren.
Cedille har ønsket torsk eller sej næste gang :tihi:…d.v.s. i uge 8 hvor skagenfoodmanden kommer forbi igen[/quote]

Hehe - I får vist samme slags pakke som os - luxus?
Vi er meget glade for at få fisk af super kvalitet hver 14. dag, vi har desværre ikke råd til det hver uge.

Brita …der er kamsteg igen d. 26, og både du og poul er velkomne

[quote=PiaR;335792]Hehe - I får vist samme slags pakke som os - luxus?
Vi er meget glade for at få fisk af super kvalitet hver 14. dag, vi har desværre ikke råd til det hver uge.[/quote]
Jeps…man kan nemt blive afhængig…det er spændende at se hvad der dukker op i uge 8 :savle:

ummm :savle: skal vi så komme med fredagsslik til Disneysjov

ja det vil være fint…du får lige en pb med adressen

åhhhh piiiiiaaaaa - hvornår er jeg inviteret til sådan en middag ???

du er velkommen d. 26 sammen med Brita og Poul, men jeg hedder nu ikke piiiiaaaaa :tihi: