Er det kun mig der synes at mænd klynker for meget når de er syge…
Lige nu ligger Jannik i stuen og har så ondt så ondt af sig selv… Han er overbevist om at jorden er ved at gå under…
Han er lidt forkølet…
Er det kun mig der synes at mænd klynker for meget når de er syge…
Lige nu ligger Jannik i stuen og har så ondt så ondt af sig selv… Han er overbevist om at jorden er ved at gå under…
Han er lidt forkølet…
Hmm nogen gange er min ret pylret, men andre gange er han det ikke. Så jeg må sige, at jeg er delvist enig.
Nu er en forkølelse jo også noget af det værste som kan ramme en mand:høhø::høhø:
Her i huset bliver det også klynket rigtigt meget , Sejr tror han skal død af en lille forkølelse eller en let influenza . Eller hvis han får en lille rift i fingen så falder den snart af
Utroligt at han har overlevet indtil vidre
De er utrolige de mænd.
Ingen andre kan overleve SÅ mange nærdødsoplevelser - og så bliver de ikke en gang stærkere af det…
Der er to slags mænd, dem der klynker og dem der benægter de fejler noget - begge dele er lige forfærdeligt.
Herhjemme er jeg værst
Kenny er generelt meget uimodtagelig overfor opvartning og puslen omkring sig. Han bliver helt trodsig hvis jeg tilbyder at gøre noget for ham, selvom det tydeligvis ville være en stor hjælp. Skøre mand, der går jo ingen skår af mig af at hjælpe ham, -og jeg beder rigtig tit om hjælp fra hans side af, hvis jeg kan se det som en fordel i den aktuelle situation.
Mange mænd lider af den dødelige mandeinfluenza, og de tror VIRKELIG de skal dø, selvom det bare er en lille forkølelse
Ja, jeg må også erkende, at forkølelser, influenza osv. er MEGET værre hvis man er af hankønsvæsen her Men ve den der tør påstå han er pylret, det er jo ganske forfærdeligt hvad der sker med ham og jeg kan jo ikke mærke hvor slemt han har det indeni, vel? :høhø:
Min stakkels mand er en af de personer der ikke kan gå forbi en der hoster uden at blive smittet, så efterhånden har han da fundet ud af at man godt kan overleve en forkølelse.
Ja, når det gælder sygdom så er Casper også bare rigtig hurtigt rigtig ynkelig - derimod kan han fungere meget bedre når han har smerter end jeg kan.
For jeg er en “meget velfungerende syg”, og kan stadig deltage og gøre en masse ting som syg, men smerter slår mig temmelig meget ud og gør mig meget ynkelig…
Jeg må seriøst være en mand i skjul
Kast en forkølelse, influenza, halsbetændelse eller halskatar efter mig og jeg er det mest ynkelige væsen i hele verden
Tja, min far gik i seng med masser af te med rom, hvis han hørte om en, hvis onkel havde været i nærheden af en, der var blevet forkølet. :S
Min X kunne ligge i sengen hele dagen pga. forkølelse og ondt i halsen - Dog stod han lige op for en spise en fed frokost og vaklede så i seng igen.
Fik det mærkbart bedre til aftensmaden og efter endt fodboldkamp i TV, som han hujende kommenterede, blev han meget dårlig og hæs igen
Hvis jeg ville være fri for min chef, spurgte jeg ham bare bekymret, om han ikke var helt rask - så tog han hjem kort tid efter, fordi han var dårlig
jeg må have giftet mig med en tøsedreng…han har meget meget sjældent en sygedag…og jeg hører han meget meget sjældent klage over hans sheuermanns syndrom…(eller hvad det nu heddet)
jeg tror der er mange faktorer der spiller ind…
hvilke symptomer får dig til at blive hjemme fra job?..hov det er da lige til en afstemning…men det kan jeg ikke finde ud af at lave…
[QUOTE=haneben;575435]jeg må have giftet mig med en tøsedreng…han har meget meget sjældent en sygedag…[B]og jeg hører han meget meget sjældent klage over hans sheuermanns syndrom…(eller hvad det nu heddet)
[/B]jeg tror der er mange faktorer der spiller ind…
hvilke symptomer får dig til at blive hjemme fra job?..hov det er da lige til en afstemning…men det kan jeg ikke finde ud af at lave…[/QUOTE]
Bente, er det ikke tit sådan, at de, der virkelig har grund til at klage, ikke gør det?
jo, det har du nok ret i
min ex var faktisk rimelig når han var syg… han pev kun moderat…
men han ville tilgengæld have medlidenhed når han var fuldesyg (det var han dog ikke ret tit) men han kunne slet ikke forstå jeg ikke syntes det var det mindste synd for ham…
:høhø::høhø::høhø:
Herlig tråd - her er et lille afrikansk ordsprog I lige kan liste af, mens I nurser jeg syge mænd :
Vis en mand døden - og han vil være tilfreds med feber
:engel2::engel2:
altså altså altså, der er en ting i piger lige skal undersøge nærmere og det er hvorfor vi mænd er nogle stakler når vi er syge, det skyldes iflg forskere fra ungabunga land at vi har et meget specielt kromoson som i piger ikke har og dette kromoson bliver meget svækket el forsvinder helt hvis vores immun-forsvar er svagt, det er faktisk en meget alvorlig sag og det gør faktisk utrolig ondt og gir store smerter i hele kroppen .
det er så et stort plaster på såret at i piger pusler og nusler om os.
[QUOTE=Johnny;575522]altså altså altså, der er en ting i piger lige skal undersøge nærmere og det er hvorfor vi mænd er nogle stakler når vi er syge, det skyldes iflg forskere fra ungabunga land at vi har et meget specielt kromoson som i piger ikke har og dette kromoson bliver meget svækket el forsvinder helt hvis vores immun-forsvar er svagt, det er faktisk en meget alvorlig sag og det gør faktisk utrolig ondt og gir store smerter i hele kroppen .
det er så et stort plaster på såret at i piger pusler og nusler om os.[/QUOTE]
Se det var helt nyt for mig - og det sætter jo sagerne lidt i perspektiv, Johnny.
[QUOTE=Gizzemissen;575430]Jeg må seriøst være en mand i skjul
Kast en forkølelse, influenza, halsbetændelse eller halskatar efter mig og jeg er det mest ynkelige væsen i hele verden [/QUOTE]
Hvor blev jeg glad da jeg så jeg ikke var den eneste…
Jeg er temmelig ynkelig når jeg bliver syg… Men da jeg er single er der ingen mand at klage sig til… Så min mor får igennem hele dagen mange sms´er om hvor dårligt jeg har det…