Mærkelig madvane eller god smag?

Del-shay har nogle lidt sære madvaner:høhø: han bliver helt skeløjet når jeg smøre syltetøjsmad til min datter:tihi: han synes også pasta er fantastisk bare ikke med kødsovs på:gruble:
kogte bønner er også gode men hvis jeg gir en reje gir han den bare et blik og går:p
er han sær eller er det helt almindeligt?
Rikke

Han er da helt almindelig - alle mine katte rynker på næsen af rejer - men mange af dem vil gøre de mærkeligste krumspring for et stykke melon eller agurk

Det er helt almindeligt med katte, der kan lide mad vi andre ikke normalt forbinder med kattemad :slight_smile: Det varierer så, hvad de rent faktisk kan lide :wink:

Ganske normal :slight_smile: Både Friis :rip: og Sugieh vil gerne have melon. Rose… æder hvad som helst :tihi:

Åh ja, jeg har langt om længe, i Ozzy, fået en melonspisende kat osse :slight_smile:

Vi har haft mange katte med sjove madvaner, faktisk har Jack indtil videre været den eneste der kun spiste “kattemad” - Banse elskede rosiner, Bøv ville gøre alt for en skefuld dåsemajs, Basil elskede chips, Ozzy spiser gladeligt melon og pommes frites og Stevie synes osse at pommesfrites er dejlige - og spiser i det hele taget alting.
Adelie har nu lært at kyllingebidder fra menneskenes mad faktisk smager godt og Ib… står i tallerkenen for at få det hele med :wink:

Til gengæld er der ikke rigtig nogen af vores der har syntes at rejer var noget særligt. Det har gået fra “adr” til “ok, det kan da spises…”

Åh ja, jeg har langt om længe, i Ozzy, fået en melonspisende kat osse :slight_smile:

Vi har haft mange katte med sjove madvaner, faktisk har Jack indtil videre været den eneste der kun spiste “kattemad” - Banse elskede rosiner, Bøv ville gøre alt for en skefuld dåsemajs, Basil elskede chips, Ozzy spiser gladeligt melon og pommes frites og Stevie synes osse at pommesfrites er dejlige - og spiser i det hele taget alting.
Adelie har nu lært at kyllingebidder fra menneskenes mad faktisk smager godt og Ib… står i tallerkenen for at få det hele med :wink:

Til gengæld er der ikke rigtig nogen af vores der har syntes at rejer var noget særligt. Det har gået fra “adr” til “ok, det kan da spises…”

hehe ja jeg har da haft katte med skøre ideer men aldrig en der var fuldstændig tosset med syltetøj:tihi:
Rikke

Vores kat gider ikke meget ud over kattemad.

Hun elsker råt hakket kød, men jeg kan da lige prøve på at give hende kylling. Hun bliver snot fornærmet fordi jeg får hende til at rejse sig og hun tror der kommer noget lækkert.
Hun kan give mig den kolde skulder længe!! (Dumme mor :mad:)

Dog er hun helt tosset med flæskesværd og har en enkelt gang, hvor jeg var uopmærksom oplevet at hun snuppede en ostereje ud ad hånden på mig. :tihi: Hvilket i øvrigt er mærkeligt, da hun aldrig tigger medmindre manden spiser flæskesvær (der falder altid en af) :ups:

Uha, ja syltetøj er SÅ lækkert:

  • synes Chili

:slight_smile:

Min Mikki elsker alt der har med kartofler at gøre :smiley:
Chips, mos, kogte, pomfritter osv .