Åh? Tænk det vidste jeg slet ikke var nødvendigt! Men hvad GØR man ikke for sine små blomster-pus?
:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:
Åh? Tænk det vidste jeg slet ikke var nødvendigt! Men hvad GØR man ikke for sine små blomster-pus?
:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:
[QUOTE=FinnFrode;885968]Ja, men så skal man iføre sig sådan et bi-kostume for at narre planten.
Men det gør Tommy sikkert gerne… :høhø:[/QUOTE]
:klapper::klapper::klapper:
Du kunne også prøve at smide et par billeder herind: Redirecting... Der sidder en masse have-eksperter
[QUOTE=FinnFrode;885968]Ja, men så skal man iføre sig sådan et bi-kostume for at narre planten.
Men det gør Tommy sikkert gerne… :høhø:[/QUOTE]
:klapper::klapper::klapper::klapper:
Tak, det må jeg lige have kigget på, anede slet ikke at der var en gruppe havefolk
Jeg skal lige vise denne her også.
Fotoet er godt nok fra sidste sommer, den er nemlig ikke sprunget ud endnu.
Den er så smuk…men…den stinker af råddent kød…virkeligt råddent.
Det er for at tiltrække insekter som kan bestøve den
jeg fandt larver i vores have, og jeg tænkte straks på dig!!! SKYNDTE mig at tage en MASSE billeder… og det var altså VIRKELIG med sved på panden, da jeg tog dem, for jeg er hundeRÆD for dem… Er det sådan nogle du har i haven???
Hvor er de søde her, hvor de kigger op over bladkanten. Hvis det havde været killinger, havde de fået .
[QUOTE=DK Zaphy;890643]jeg fandt larver i vores have, og jeg tænkte straks på dig!!! SKYNDTE mig at tage en MASSE billeder… og det var altså VIRKELIG med sved på panden, da jeg tog dem, for jeg er hundeRÆD for dem… Er det sådan nogle du har i haven???
[/QUOTE]
Nej, jeg tror ikke at det er samme slags.
Dine er meget sødere end mine
[QUOTE=FinnFrode;890902]Hvor er de søde her, hvor de kigger op over bladkanten. Hvis det havde været killinger, havde de fået .
[/QUOTE]
Ja, det må jeg altså give dig ret i, de kan godt få af mig
de er bestemt ikke søde… de har spist hele min plante…
de skulle hedde Konvalbladhveps larver, men kan ikke finde en disse om dem…
jeg var altså virkelig bange for dem, også bagefter… der gik langt tid før jeg kom over dem
de er bestemt ikke søde… de har spist hele min plante…
de skulle hedde Konvalbladhveps larver, men kan ikke finde en disse om dem…
jeg var altså virkelig bange for dem, også bagefter… der gik langt tid før jeg kom over dem
[/QUOTE]
Øv, ja det er ærgerligt når de æder vores planter.
Førhen var jeg også frygtelig bange for alt kryb, jeg havde mareridt om natten hvis vi havde været i haven og jeg havde fået rørt ved enten orme, edderkopper eller andre insekter
Heldigvis er jeg ikke så bange for dem mere…men jeg rører helst ikke nogen af dem den dag i dag :surrender1:
[QUOTE=Coon Danica;891088]Øv, ja det er ærgerligt når de æder vores planter.
Førhen var jeg også frygtelig bange for alt kryb, jeg havde mareridt om natten hvis vi havde været i haven og jeg havde fået rørt ved enten orme, edderkopper eller andre insekter
Heldigvis er jeg ikke så bange for dem mere…men jeg rører helst ikke nogen af dem den dag i dag :surrender1:[/QUOTE]
Ja, tænk nu hvis de spiste en … haha
Ja…det har man jo hørt før…
Det gør edderkopper i al fald! De går efter struben! Særlig de der jagtedderkopper! De hedder det jo af en årsag!
EDderkopper er de værste!
Ja, dem skal man helt sikkert være MEGET på vagt over.:høhø:
Heldigvis elsker kattene edderkopper her, og det har nok reddet os mange gange
Ja, de er slemme…men regnorme skal man altså også tage sig i agt for…de kan simpelthen kvæle en hvis de får chancen for at komme rundt om halsen
kan simpelthen ikke klare at se på regnorme…
Det har en mærkelig indvirkning…
kan ikke spise en hel dag nogle gange…
Total sært…
kan simpelthen ikke klare at se på regnorme…
Det har en mærkelig indvirkning…
kan ikke spise en hel dag nogle gange…
Total sært…[/QUOTE]
Ja, de er væmmelige…