Mærkelige ord/sætninger

kigge forbi

  • vi ved jo godt hvad der menes - men skal det tages bogstaveligt - så skal vedkommen ikke komme indenfor:-)

Andre spøjsheder?

uha - rigtig mange :slight_smile: vi har endda kørt en en leg hvor det gjaldt om at finde så mange som muligt…

[ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=18055”]Besynderlige udtryk - De Kattegale Debatterer[/ame]

tror vi er oppe på nogle hundrede :slight_smile:

lukke op
:øhmm:

bakke baglæns:p-LOL

Jeg slår på tråden i aften …

I kan hente inspiration [ame=http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=18055]her[/ame], hvis I da ikke ligefrem har lyst til at deltage… :slight_smile:

Ja den er go’ med dig - ingen adgang:

“Lis Dahlstrøm, du har ikke rettigheder til denne side. Det kan bero på en af flere ting:”

[quote=Lis Dahlstrøm;376816]Ja den er go’ med dig - ingen adgang:

“Lis Dahlstrøm, du har ikke rettigheder til denne side. Det kan bero på en af flere ting:”[/quote]

Tja, jeg har heller ikke… :?

det er fordi i lige skal krydse af inde i jeres profil at i gerne vil være medlem af joker forummet :slight_smile:

så kan i se alle de tråde der er i det forum… det er et af de valgfri fora :slight_smile:

Ikke helt under trådens emne, men med lidt god vilje :wink:

Jeg læste tidligere i dag en tråd på et andet forum, hvor en debattør efterlyste følgende:

“Hvad serverer man til studenter?”

Jeg kunne næsten ikke svare andet end: “Hvis du skriver, hvordan du tilbereder dem, så er det lidt nemmere at komme med forslag til, hvad du skal servere til” :smiley:

hører syner…

et smil på læben

[quote=Battlestar;376737]uha - rigtig mange :slight_smile: vi har endda kørt en en leg hvor det gjaldt om at finde så mange som muligt…

Besynderlige udtryk - De Kattegale Debatterer

tror vi er oppe på nogle hundrede :)[/quote]

har ikke rettigheder til at se tråden??

… at “gå over til noget”… i betydningen at man skifter fx en slags emballage til en anden slags.

Det står længere nede i tråden end Regitzes indlæg, men du skal vælge i dine indstillinger af ville se joke-forummet :slight_smile: Ligesom du skal vælge hunde- og slankeforummet til :slight_smile:

Under bunden :øhmm:

Uden for vinduet på arbejdet er en lille sø. Der er blishøns - de har fået småtlinger, hvad hedder de?

kyllinger
ællinger

  • eller andet bud?

Jeg høre tit udtrykket ‘‘kan du hilse bagved’’ når jeg taler i tlf :høhø:

[quote=Lis Dahlstrøm;380875]Uden for vinduet på arbejdet er en lille sø. Der er blishøns - de har fået småtlinger, hvad hedder de?

kyllinger
ællinger

  • eller andet bud?[/quote]

Ællinger er mit bud :slight_smile:

Hmmm - måske - nu er det blishøns - høns får kyllinger :høhø: