Mærkelige spiser

Beklager på forhånd…men jeg bliver så kreativ når jeg har behov for en overspringshandling.

Nå men nu til esensen af spørgsmålet:

Har du en mærkelig, underlig, sjælden spise du gnasker til andres overaskelse eller væmmelse ? -what

Personligt har jeg ingen mad fetisch…he he men jeg kan bare ikke lade være at spise rå kartofler når jeg står og skræller dem.

Og ellers er det mest sære jeg har smagt vist krokodille-kød på en restaurant i Zimbabwe.

jeps

da jeg var gravid og gik og ventede på at hospitalerne skulle finde ud af hvad de skulle stille op med mig - der spiste jeg vanilleis med popcorn OG syltede agurker… den har hængt ved :slight_smile:

[quote=Battlestar;204169]jeps

da jeg var gravid og gik og ventede på at hospitalerne skulle finde ud af hvad de skulle stille op med mig - der spiste jeg vanilleis med popcorn OG syltede agurker… den har hængt ved :)[/quote]

-brækkesiglyder…som en af de “ulækre madder” ham der fra børnetv laver til sin hemmelige ven. -høhø

Popfritter og jordbærmilkshakes er fantastiske sammen… Begge dele i munden på samme tid…

Ellers har jeg lige bagt en baconkage til bonuslillebrors 18års fødselsdagsgave… Manden og lillebror mente at kage var godt, bacon var godt så derfor måtte baconkage selvfølgelig også være godt…

Den var… puuuh!

[quote=PivC;204175]Popfritter og jordbærmilkshakes er fantastiske sammen… Begge dele i munden på samme tid…

Ellers har jeg lige bagt en baconkage til bonuslillebrors 18års fødselsdagsgave… Manden og lillebror mente at kage var godt, bacon var godt så derfor måtte baconkage selvfølgelig også være godt…

Den var… puuuh![/quote]
:S hvaordan lød den opskrift, om man må spørge :?

[quote=PivC;204175]
Ellers har jeg lige bagt en baconkage til bonuslillebrors 18års fødselsdagsgave… Manden og lillebror mente at kage var godt, bacon var godt så derfor måtte baconkage selvfølgelig også være godt…

Den var… puuuh![/quote]

Hahaha, det er faktisk ikke så længe siden, at vi diskuterede i en frokostpause her på arbejde, om man ikke kunne lave baconkage - vi var også ude i en diskussion om tomatkager :klapper:

Det lykkedes os at finde begge dele på google :slight_smile:

Gud fader…hvem havde troet det. Jeg sørme fandt en opskrift

BACONkage Ingredienser 800 gr. mel
800 gr. sukker
10 tsk. pulveriseret bacon
4 tsk. natron
1 spsk. cacao
2 tsk. kanel
1 l. kærnemælk
250 gr. smeltet margarine
Bacon steges og pulveriseres.
Det blandes herefter med mel og sukker.
Natron røres ud i lidt kærnemælk.
Margarinen smeltes.
Margarine, natron, cacao, kanel og kærnemælk blandes i ”pulverblandingen”.
Bages ved 200° på 2. øverste trin i 30 minutter.
Glasur 100 gr. smeltet margarine
500 gr. flormelis
3 spsk. pulveriseret bacon
Lidt vand
Det hele blandes sammen.
Smøres derefter ud over den færdige kage.

Ja jeg eeeeeelsker de små Vanlje yoghurter man kan købe i frankrig med en stor spiseske nutella i og tuckiks til nam nam

[quote=Chicabee;204180]Gud fader…hvem havde troet det. Jeg sørme fandt en opskrift

BACONkage Ingredienser 800 gr. mel
800 gr. sukker
10 tsk. pulveriseret bacon
4 tsk. natron
1 spsk. cacao
2 tsk. kanel
1 l. kærnemælk
250 gr. smeltet margarine
Bacon steges og pulveriseres.
Det blandes herefter med mel og sukker.
Natron røres ud i lidt kærnemælk.
Margarinen smeltes.
Margarine, natron, cacao, kanel og kærnemælk blandes i ”pulverblandingen”.
Bages ved 200° på 2. øverste trin i 30 minutter.
Glasur 100 gr. smeltet margarine
500 gr. flormelis
3 spsk. pulveriseret bacon
Lidt vand
Det hele blandes sammen.
Smøres derefter ud over den færdige kage.[/quote]

Det lyder en del mere lækkert end det jeg lavede! haha

Jeg købte en “færdig” pakke drømmekage…
Så ristede jeg bacon i tern på panden og puttede i kagen… med fedtet fra det… (Undlod smør)

Så siede jeg det værste kokos fra det der der skal ovenpå og ristede noget mere bacon i tern og blandede sammen med det… og så oven på kagen…

Puuuh den var ikke god! (Men det var så heller ikke meningen, det var jo bare for sjov)

Jeps is med de der menu chips… mums

eller ost og honning og nutella…

rå kartofler den er jeg med på… ligeså brogli, selleri, blomkål…

leverpotej med gul sennep og rødbeder

uha jeg kan blive ved

Jeg er overspiser tror jeg. Kan li alt, og er sulten altid. Jeg har en maní med hummus. Da jeg arbejdede i rejsebureauet, gik jeg altid på tanken når jeg havde aftenvagter sammen med nogle af de andre piger. På en aftenvagt indtog jeg: et stykke blød nougat, et stykke kold trøffel, en pose flæskesvære og en cacaoælk. Ja den var streng, men jeg er da blev mere sund med tiden : 0

Frosne pommes frites… :slight_smile:

Det er da ikke specielt sært … da jeg var barn, spiste jeg rå kartoffler i stedet for slik og jeg kan stadigvæk godt finde på at gøre det … man prutter bare noget så forfærdelig bagefter :ups:

[quote=Hanne P;204250]Jeps is med de der menu chips… mums

eller ost og honning og nutella…

rå kartofler den er jeg med på… ligeså brogli, selleri, blomkål…

leverpotej med gul sennep og rødbeder

uha jeg kan blive ved[/quote]

Åhh ja… Ost og Nutella er vidst også det særeste jeg spiser, men Uhhmmm :wehuu::wehuu:

Hmm jeg har altid fået at vide at det var noget underligt noget at kunne lide rå kartofler -høhø … men i det mindste får jeg ikke pruttesyge ligesom DIG :tihi: