Magic og Chili leger

Så lykkedes det endelig at fange Magic og Chili - om end i en ringe kvalitet. Og lidt lang. Det skal nu ikke afholde mig fra at vise videoen. Kan der være nogen tvivl om, at de hygger sig, og at Chili var lige, hvad Magic havde brug for? :slight_smile: Det her er dog en meget afdæmpet version af deres ofte ret voldsomme leg.

Se venligst bort fra, at man kan høre tv’et kværne løs på tysk i baggrunden :ups:

[video=youtube_share;eBCbo0wj4SY]Magic og Chili leger - YouTube

Hvor er de søde! :wehuu:

Jeg er helt vild med den flødefarvede forpote!

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:Nårrhhh

Ikke så voldsomt nej, men tydeligvis to katte son er afslappede i hinandens selvskab og som nyder kontakten.

Det var dejligt at Magic fandt sin soulmate :smelter:

Dejlig video. De to har det da bare fået det fantastisk godt sammen. :thumbup:

:hjerte::hjerte:

Hvor er de bare søde at se på.

(jeg skal aldrig mere have en enekat)

Hvor er de søde sammen. Dejligt at se at Magic har fundet en ven. Jeg tror iøvrigt hende Chili er ude på skrammer :slight_smile:

hvor er de søde - er specielt vild med det øjeblik til sidst hvor de holder hinande i pote - det er nuttet :slight_smile:

Hvor er de skønne begge 2 :iloveyou:
Men din sorte panter, jeg :smelter:
Dejligt de hygger sig :thumbup:

[QUOTE=velfa;1007590]Hvor er de søde! :wehuu:

Jeg er helt vild med den flødefarvede forpote![/QUOTE]

Ja, den pote elsker jeg også :hjerte: Og du har ret - de er ret søde her. De plejer bare at være vilde :høhø:

Ikke så voldsomt nej, men tydeligvis to katte son er afslappede i hinandens selvskab og som nyder kontakten.

Det var dejligt at Magic fandt sin soulmate :smelter:[/QUOTE]

Det er halvandet år siden, at jeg har set Magic lege på den måde. Ikke siden Asani var killing. Og jeg har haft sådan en klar fornemmelse af, at Magic savnede det. Han har forsøgt at få gang i Asani, men leg og slåskampe har for Asanis vedkommende været forbeholdt Abasi, siden han kom til. Til gengæld er Asani og Magic aldrig holdt op med at putte sammen, selv om det ikke sker så ofte længere. Det gør Magic og Chili ikke. Endnu… håber jeg, at jeg kan tilføje :slight_smile: Faktisk er det første gang, at jeg har set Magic vaske hende så meget som på videoen her, så der er da håb.

Den anden aften tror jeg, at de tumlede rundt inde i den anden stue i en hel time. Helt i deres egen lille verden :slight_smile:

Hvor er de bare søde at se på.

(jeg skal aldrig mere have en enekat)[/QUOTE]

Jeg synes jo, det er et privilegium at få lov at iagttage dem sammen, så jeg kan kun anbefale det :ok: Men jeg er sikker på, at du nok også har ret i din vurdering af, at Silke er blevet for gammel og sat til at blive konfronteret med nye venner :slight_smile:

Det kan jeg forsikre dig for, at hun er :høhø: Både over for Magic (dog ikke så meget lige på denne video) og over for de andre to. Hun er en lille terrorist :slight_smile:

Ja, det er :tihi: Men det er nu også bare så sødt, når de ligger der ved siden af hinanden og fægter lidt halvhjertet med forpoterne, mens Chili forsøger at bide i Magics poter :slight_smile:

[QUOTE=PiaH;1007824]Hvor er de skønne begge 2 :iloveyou:
Men din sorte panter, jeg :smelter:
Dejligt de hygger sig :thumbup:[/QUOTE]

Magic er en dejlig dreng, og han er så god ved Chili nu, selv om han ikke var glad for hende i begyndelsen. Det er så tydeligt, at han er onklen, der lader den lille te sig og aldrig
bruger flere kræfter, end hun kan holde til. Han ligger bare der på gulvet og venter på, at hun skal hoppe på ham :høhø:

Han lyder som en lækker dreng Galath, lige som min sorte dreng Zilaz var.

Hvor er de søde sammen :smelter: