Magic på gelænderet

Jamen, det var skam også meningen!

Det ser ud til, at “Aktiver indlejring” var slået fra på lige netop den video, så forhåbentlig var det bare det.

Jamen, det var skam også meningen!

Det ser ud til, at “Aktiver indlejring” var slået fra på lige netop den video, så forhåbentlig var det bare det.

[QUOTE=galath;858727]Jamen, det var skam også meningen!

Det ser ud til, at “Aktiver indlejring” var slået fra på lige netop den video, så forhåbentlig var det bare det.[/QUOTE]

Det tænkte jeg nok, at det var :slight_smile: Det var også derfor, jeg ville gøre dig opmærksom på det (har selv haft samme problem før :))

Og nu fik jeg også set hans udflugt - jeg kan godt forstå, du blev nervøs et øjeblik :slight_smile: Et par gode, velvalgte hylder vil nok gøre underværker. Kan du ikke sætte dem fast på husmuren (eller er der “kun” altandør ind mod huset)?

[QUOTE=Temple Bar;858739]Det tænkte jeg nok, at det var :slight_smile: Det var også derfor, jeg ville gøre dig opmærksom på det (har selv haft samme problem før :))

Og nu fik jeg også set hans udflugt - jeg kan godt forstå, du blev nervøs et øjeblik :slight_smile: Et par gode, velvalgte hylder vil nok gøre underværker. Kan du ikke sætte dem fast på husmuren (eller er der “kun” altandør ind mod huset)?[/QUOTE]

Ja, der er vinduer på begge sider af altandøren og kun meget lidt mur til begge sider. Men det er jo også den modsatte side, der tiltrækker dem, fordi de rigtig kan se haven derfra. Så jeg må prøve at få fat i nogle altankassebeslag og så se, hvad jeg kan finde ud af med et par stykker imprægneret træ. For det skal det jo nok helst være, hvis det skal holde sig?

Jo, det skal gerne være imprægneret træ :slight_smile: Og så skal du jo vurdere, hvor brede hylderne skal være (om man skal kunne ligge på dem også) :slight_smile:

Man kan få imprægnerede brædder, der er høvlede - det er pænest og giver færrest splinter… Prøv Silvan eller et andet byggemarked.
De er lidt dyrere end rå brædder, men du skal jo ikke have så mange meter. :smiley:

gulp Ingrid… Din smukke bandit onkel er da godt nok ude på narrestreger, syntes jeg:uha: