Magtfuld Kattehandler!

Så fik en vis frøken Kattehandler fra Houlbjerg mig smidt ud af et forum om katte. IGEN. -hammerhead Det er anden gang det sker. Same old same old. Denne gang dog på et andet forum end sidst, så lidt udvikling er der da i sagen -thumbs heldigvis da. Pyhhaaa godt sagen ikke ligger helt stille -høhø

Utrolig magt hun har rundt omkring :? Man kan undrer sig - eller lade være -uha

Men ork - bare rolig katte! - jeg fortsætter kampen -gimiggimig
Når alt kommer til alt, så er der andre steder at sprede ordet om den slags mennesker end på fora.

Min egen blog fx -thumbs Medierne -thumbs Verbalt -thumbs og naturligvis: -mai

Med fare for at gentage mig selv, lover jeg bare endnu en gang, ganske som sidst, at hvor denne person end dukker op og forsøger at smigrer folk, sælge dyr, og fortælle hvor sødt og fint og smukt og rart og korrekt hende dyr lever, så vil jeg være der og fortælle det modsatte.
Det er et løfte. Uanset hvor mange steder hun får mig smidt ud [smilie=hate-tunz.gif]

Det er nok ikke sidste gang, hun får held med det. Men ved I hvad?
It leaves me with nothing but one thing on my mind!
This! [smilie=hate-ass.gif] [smilie=hate-ass.gif] [smilie=hate-ass.gif] [smilie=hate-ass.gif]

Goddag til alle -høhø
MVH Helle
www.kattene.blogspot.com

Bare ikke ballade herinde vel -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Nej :slight_smile: Jeg har på forhånd bedt admins slette tråden, hvis dette er udhængning af personen.

Men jeg skulle lige have luft:-)

Admin på det andet form sagde, at jeg havde generet brugeren (som var oprettet under sit rigtige og fulde navn), og at det var udhængning af personen og dennes virksomhed.

Så “kom jeg til” at svare, at jeg var stolt over at have hængt en så beskidt biks ud, og at bortset fra at være snu og svært intelligent - for det ER hun - kunne jeg ikke finde noget pænt at sige/skrive om personen - hvorefter det gik svært stærkt med at få mig smidt ud :slight_smile:

Shit happens -thumbs Håber en enkel bruegr nåede at læse advarslen, for så er det en succes [smilie=hate-tunz.gif]

Knus Revolutionen :stuck_out_tongue:

PS Birtheras: Hvad er dog det for en nullerput, du sidder med på dit profilfoto? Den sorte pelsting! Aaargh den slags burde forbydes! ER det tilladt at se SÅ kær ud, spørger jeg bare?

Jeg har da sjældent set så nuttet en nuller! :smiley:
Måtte lige sige det, for har luret et stykke tid på den mislingepjevs! -thumbs

Godt, du er stædig Helle - fortsat god kamp -jegkrydser

Tak Mega - og lige måde -thumbs

sålænge du har reel dokumentation (foto og eller reel skriftlig dokomentation) og ikke bare indicier - så ryger du ind under undtagelsen i vores retningslinier… sålænge du bare skriver sådan relativt pænt :stuck_out_tongue: og bander personen langt væk på en høflig facon :smiley: :smiley:

vi her på kattegale har det ikke så godt med kattehandlere - de giver os røde knopper og kløe… de er lidt ligesom lopper… og det er ok at klø igen :slight_smile:

Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvad er en kattehandler? -upssa

http://www.minvenkatten.dk/kattehandel.pdf

Ej, hvor er det frygteligt. -vred -græd -ked [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

Gud hvor skrækkeligt -ked
kunne næsten ikke holde ud at læse det

det er derfor der er undtagelser i voresretningslinier…

kattehandlere skal være noget vi kan gøre noget for at stoppe - sammen…

-pote trøste -kramer

Er det den her semilanghårede nullerbasse du omtaler? Semilanghåret fordi pelsen ikke er helt udvokset endnu -høhø

Enig -thumbs

Er det den her semilanghårede nullerbasse du omtaler? Semilanghåret fordi pelsen ikke er helt udvokset endnu -høhø
[/quote]

Åh ja det er ham/hende(?) Og det er en Perser, ikk.? Hvad hedder vidunderet? Guuud hvor nullerputtet! Jeg er VILD med den kattebamse. Ligner min Nanoq lidt som killing - bare i større men i sammme forpjuskede bamse pels! -thumbs

Hvor er han blevet fin Birthe -forelsket -love . harlie er bare så dejlig -love

HAN er perser. Han er 3 år gammel og genbrugskat. Han hedder Charlie. Hans rigtige navn er MY HEAVENS AVALON

Da jeg overtog Charlie i slutningen af Januar var han meget knudret i pelsen, ja faktisk så knudret at han ikke engang kunne hoppe op på en seng. Så turen gik direkte til dr. dyr.

Han var utrolig kærlighedssøgende. Han hoppede op af benene på alle, nøjagtig som en hund der vil have opmærksomhed eller vise glæde.

Idag er han en rigtig glad misser med det dejligste væsen man kan ønske sig. Sjovt nok er det lige før han indimellem slet ikke gidder mors kærlighed. Alt det nussen og putten er bare næsten for meget, syntes han at tænke. -høhø

Han er godt nok kær:-)

Harlie:-) -høhø Elsker det navn -thumbs
Han ligner min Nanoq - bare i perser -velkommen i the manipulating cats club! [smilie=hate-tunz.gif] -pote -pote -pote -pote

Tak :smiley: Sjovt som alle katte har forskellig væsen. Ikke en af mine er ens -høhø men utrolig dejlige hver for sig -forelsket

Enig -thumbs