Mai

Stort Tillykke med dit fine tilnavn Mai :smiley:

:wehu:Kattegales sødeste og mest seriøse bruger not :klapper:

-bananer

:høhø: cool - tillykke

Herligt og rammende :thumbup:

Tillykke go’este Ven :slight_smile:

Hæhæhæ! :høhø: Stoooooort tillykke med tilnavnet! :smiley:

:klapper: :yah: :yatta: :rock: :wehu: :høhø:

Hjerteligt tillykke med dit tilnavn, søde Mai

:hjerte::hjerte:

[B][COLOR=SlateGray][COLOR=Teal]:wehu::wehu::wehu:[COLOR=Purple]Kæmpe tillykke med navnet, Mai!:wehu:[/COLOR][/COLOR][/COLOR]/B[COLOR=SlateGray][COLOR=Teal]:wehu:[/COLOR][/COLOR]/B[COLOR=SlateGray][COLOR=Teal]:wehu:

[/COLOR][/COLOR]/B:hop::hop:

[/B][COLOR=Black][SIZE=2]Det er da super sejt! :thumbup:
[/COLOR][/SIZE]

-LOL Tillykke med tilnavnet. :klapper:

Herligt navn :thumbup: Tilykke med det :flag::flag:

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

det der er altså en af de virkelig sjove… tak for dagens gode grin og stort tillykke med et meget originalt tilnavn!!

[COLOR=green]Tusind tak alle sammen. [/COLOR]

:jubiii::jubiii:Jeg er så glad for mit nye tilnavn :jubiii::jubiii::jubiii::jubiii::jubiii: :jubiii::jubiii::jubiii::jubiii:

[COLOR=blue]Undre mig så godt nok over at Birthes pc´er kommet til at laver noget mærkeligt krimskrams til sidst i mit fine navn :øhmm: [/COLOR]men mon ikke hun får det rettet. :? Det ligne ikke Birthe at overse sådan en fejl i længere tid, så mon ikke det der mærkelige not snart forsvinder fra mit fine navn? :tihi:

.

Undskyld Mai - en kopy paste fejl - den skal nok blive rettet en dag når jeg husker det :slight_smile:

Det er jo det not står for - note til mig selv :slight_smile:

:tihi: Tænkte jo nok at det var note det betød for ellers giver det jo slet slet ingen mening.:tihi:

Ved at jeg kan stole fuldt og fast på at du fjerne det i nær fremtid… not :stuck_out_tongue:

[quote=Mai;447961]:tihi: Tænkte jo nok at det var note det betød for ellers giver det jo slet slet ingen mening.:tihi:

Ved at jeg kan stole fuldt og fast på at du fjerne det i nær fremtid… not :p[/quote]

Tak Søde, elsker din humor :thumbup:

Ilm.

Hyggede mig gevaldigt i går!

[quote=Battlestar;447887]-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

det der er altså en af de virkelig sjove… tak for dagens gode grin og stort tillykke med et meget originalt tilnavn!![/quote]

Birthe har virkelig gjort sig umagen for at finde det helt rigtige navn der er mit søde og seriøse væsen værdigt. Så syntes jeg ikke du kan være bekendt at more dig over at Birthe har lavet en lille fejl…for det er vel Birthes fejl du griner af ikk???:kryds:

Narturligvis… selvfølgelig… hvad ellers ?? -LOL

Tillykke med det fine navn :flag::thumbup: