Main coon killing søges

Hej kattegale
Jeg er ny på dette forum men nu prøverne jeg at opsøge lidt hjælp.
Vi er en familie der søger efter en main coon killing. Vi har lige mistet vores ene norske skovkat alt for tidligt og huset er alt for tomt nu. Vi har forelsker os i main coonens gemyt og leder derfor efter en opdrætter af denne race, som har hjertet med i det, de gør! Er der nogen der kan anbefale en opdrætter hvor kattene er vant til meget menneske kontakt? Vi befinder os i det sydlige Jylland men er villige til at køre til alle dele af Danmark!

Tak for et hyggeligt forum…

1 Synes om

Prøv at kigge på mainecoonklubben.dk
Jeg ved at Tina fra DK Gentle Cat Eyes i Tønder har killinger som er ved at være klar til salg (jeg ved dog ikke om de allerede er reserveret).

Hvis I vil køre til Skanderborg så har Westprice to kuld på vej. http://m.westpricecats.dk/plans

1 Synes om

Velkommen - jeg er sikker på at du/I er kommet til rette sted :wink:
Held og lykke herinde :+1:

Tak for svar! Vi prøver at tage kontakt til de nævnte opdræt. Det er jo ikke svært at finde en killing, men for os er det vigtigt, vi har tillid til opdrætteren. Mave følsen skal være der. :slight_smile:

2 Synes om

Ja det næsten vrimler med maine coon killinger, men som du skriver det er et nyt familiemedlem og jeres famile skal passe med opdrætter og især killing.

Jesmacats i Kruså har også killinger, men jeg vrd ikke om de allerede er reserveret.

Pøjpøj mef at finde din nye guldklump :grinning: