Maine Coon

Min kat Magnus er halvt Maine Coon (har selv opdrættet ham, havde hans mor som var alm. huskat) :slight_smile:

Kunne godt tænke mig at vide om han ligner MCO i sind - har læst bogen om racen, men vil lige prøve at beskrive ham og høre hvad i andre MCO ejere mener…

Han er:
MEGET social
Kælen
Snakker meget
ALTID at finde hvor vi er
Når han er ude, er det bar at kalde så kommer ham - lystre hans navn
legesyg - leger lidt som en hund (han er vokset op med min hund, som har passet ham siden fødslen)
Al gang foregår helst i løb
ELSKER at flade ud på sofaen

Hilsen Rikke

Ja…sådan er mine maine cooner.
Så det er godt ramt :wehuu:
Mange gode hilsner:wehuu:
Mona

:smiley: synes også han ligner en MCO meget - snesko, duske i ørene, semilang pels, kraftig kæbeparti og snude… -høhø
Han er en super charmerende kat at bo sammen med… og så er hans moars mis - men jeg tog også imod ham da han kom til verden :wehuu:

[quote=Rikke N;140397]:smiley: synes også han ligner en MCO meget - snesko, duske i ørene, semilang pels, kraftig kæbeparti og snude… -høhø
Han er en super charmerende kat at bo sammen med… og så er hans moars mis - men jeg tog også imod ham da han kom til verden :wehuu:[/quote]

Kære Rikke…
Har du ikke et billede af dit dejlige dyr??:wehuu:
Mange gode hilsner
Mona

Beskrivelsen passer godt nok bortset fra denne:
“Al gang foregår helst i løb”.

Denne sætning kan jeg tilslutte mig angående mine huskatte, men en Maine Coon kommer for det meste majestætisk gåene for pludselig i løbet af no time at speede op til fulde omdrejninger.
(Sådan er det i hvert fald for mine kattes vedkommende).

Hm… den er svær… jeg har to MCO og to huskatte, og beskrivelsen passer på dem alle fire:-)

[quote=Mega;140524]Beskrivelsen passer godt nok bortset fra denne:
“Al gang foregår helst i løb”.

Denne sætning kan jeg tilslutte mig angående mine huskatte, men en Maine Coon kommer for det meste majestætisk gåene for pludselig i løbet af no time at speede op til fulde omdrejninger.
(Sådan er det i hvert fald for mine kattes vedkommende).[/quote]

Mega, denne beskrivelse passer på mine persere det med at de kommer gående majestætisk og pludselig får de ild i rumpen :tihi:

Det kunne også beskrive mine bimser fint :slight_smile:

Synes da jeg har sat et billede af ham ind på min profil…

[quote=Rikke N;140383]Min kat Magnus er halvt Maine Coon (har selv opdrættet ham, havde hans mor som var alm. huskat) :slight_smile:
[/quote]

Alm huskat har hun ikke været når han er langhåret :slight_smile: Der er en langhåret kat i hendes aner et sted. På dit profilbillede synes jeg mere Magnus ligner en Skovkat var hans far MCO med stamtavle? Det kan jo så være at det er Skovkat der ligger i anerne på din huskat.

Din beskrivelse af ham passer også på min Somali Oliver bortset fra at Oliver nu snart er 13 år gammel så al gang foregår i gang -høhø

Jeg synes så bare han lyder til at være en KAT :stuck_out_tongue:

ja hans far var MCO, og det er muligt der var skovkat i moderens aner