Majs tanker

Rhys kan ikke høre, når jeg ryster metaldåsen med godbidder…

Rhys kan høre, hvis jeg ryster et rør Cosma…

Mænd! :roll_eyes:

Bilen har været til service i dag og fik desuden skiftet et hjulleje. Nu venter jeg bare på at de spritnye sommerdæk bliver leveret, så der kan komme nye sko på. Så er jeg sommerkøreklar :bil:

Selektiv hørelse i sin fineste form :smiley:

Skulle have en tekniker ud for at lave opvaskemaskinen i dag. Havde blot et tidsinterval, hvor han ville dukke op. Rose går på bakken og skider, her lugter “dejligt”, jeg fjerner lorten, vasker hænder - her lugter stadig dejligt :poop: Og så banker teknikeren på døren :joy: Typisk. Hvordan filan kan katte dog altid læse situationen på den måde og berige gæster med dejlig dunst :poop::joy:

Cillie gør det konsekvent når man sætter sig til at spise…på den bakke tættest på spisebordet…

suk når Agria Dyreforsikring kat deler video af scottish fold fra clickbait facebookside - og siger det er en britte, får at vide at det ikke er en britte, opdaterer ikke tekst, og er sådan ‘der er plads til alle katte’ - når man stiller spørgsmåls tegn ved det etiske i opslag
…likes er åbenbart vigtigere end at være bare lidt ansvarlig i markedsføring…

Har købt sådan en kradsekugle i dag, begge katte virker meget uinteresseret i den, desværre. Har lige flyttet rundt, så den nu står et sted hvor et af deres yndlings kradseting stod.

Er der nogen af jer der har erfaring med det?

kradsekugle

Du venter en måned og så bliver det enten ‘best thing ever’ eller ‘nah’ :face_with_raised_eyebrow:

Jeps, tror jeg har prøvet at der gik et år, og så blev en gammel ting pludselig et hit. :grin: Jeg tænkte bare den var anderledes og derfor måske brugbar på en anden måde end de almindelige. Og så synes jeg nærmest at den er pæn.

Jeg synes at den er feeeeed :wink::+1:

Man skal jo ikke tro, at man er noget bare fordi man kommer hjem med sådan en kugle :grin: så man overser tingesten til at starte med.
Man er vel kat :tihi:

Nej jeg ved det godt. :joy: Nogen ting er et hit nærmest før man er kommet ind af døren, andre vinder med tiden, og noget bliver pludselig interessant når det har stået urørt i laaaang tid. Og man ved sjældent hvad på forhånd. :grin:

Ja, købte en for et par år siden til når vi har killinger, og det er meget heldigt for små killinger er herhjemme de eneste den hitter hos :hoho:

Hmmm… overvejer et kort sekund Nej jeg hopper ikke på killinge-vognen, men så har jeg da en ide om hvor det kan ende hvis mine slet ikke gider det. Det lokale kattehjem har jo ofte killinger. :grin: Men jeg burde jo kunne have regnet det ud på forhånd, jeg kan lide det, så kan mine katte lide det, næppe. :klappe:

Det er ikke altid til at forudsige, hvad de tænder på. Jeg kom til at købe en “legekasse” til Bastian, som jeg var meget i tvivl om, men nu arbejder han flere gange dagligt med at fiske boldene ud. De er bare så drilske… :slight_smile:

Dem har jeg også kikket på, de fylder bare ret meget i en lille lejlighed, især hvis de ikke gider bruge den. :slight_smile:

Artiklen omkring Regitzes køreskole. :slight_smile:

http://hilleroed.lokalavisen.dk/nyheder/2018-05-03/-Regitze-og-Maria-%C3%A5bner-egen-k%C3%B8reskole-i-Hiller%C3%B8d-2066568.html

Bastian ser meget tænksom ud :grin:

Så så man lige mig voldshoppe tørfoder.
Først alm køb på Zooplus. Så får jeg mail om minus 25% i Petworld, og kode med yderligere 25% på udvalgte varianter. Så der blev købt samme mængde.
Og så har jeg fået noget på internatet i dag. Så i alt nok 25 kilo, så der er til fem måneder.

God gået med to katte.

Den kat er bare for lækker - jeg må simpelthen have sådan en basse i mit hus <3