Makrel i tomat?

er det en “yes please” eller en “no go!”?

Hvis Willow vil have det, så er det ok… men alt med måde :slight_smile: En spiseskefuld er rigeligt… selv om han sikkert vil mene noget andet :smiley:

Hos vores katte er YES! Katte kan godt li’ noget bitters som tomat er…så det er et et hit :thumbup:

Her i huset skal Buster altid smage, når jeg spiser makrel i tomat.
Han får lidt ved sin spisepladsi køkkenet, og så har jeg resten i fred.

En gang imellem er det okay, men det er ikke den sundeste spise, eftersom det indeholder rimelig meget sukker.

Mine får aldrig en hel dåse, men får vi makrel i tomat til frokost, plejer der at falde lidt rester af til dem :slight_smile:

Det er nemlig fordi jeg ville spise frokost, og ville tage lidt makrel i tomat og jeg tror ikke jeg kan spise en hel dåse så jeg ville give Willow resten :slight_smile:

men jeg vidste ikke om tomat var giftigt for katte eller sådan noget “spændende” noget :slight_smile:

Hvis vi åbner en dåse makrel er Laban ved at vælte hele køkkenet hvis ikke der falder noget af til ham:)

Denne tråd er da vist en ren opfordring til at jeg skal vise dette gamle billede af Ninjo fra da han var lille. :stuck_out_tongue:

Ja rigtig gættet -mine får også lov at få resterne. -tihi

Denne tråd er da vist en ren opfordring til at jeg skal vise dette gamle billede af Ninjo fra da han var lille. :stuck_out_tongue:

Ja rigtig gættet -mine får også lov at få resterne. -tihi

LOL!

Den gik da rent ind hos willow i hvert fald :smiley:

Mine gider kun tomatsovsen.:slight_smile:
Så det bliver ikke til meget til 7 katte.

Men de er ligeså de ryster af begejstring:wehuu:
Makrel i vand er super - blandet godt op med ekstra vand.
Det er et hit :slight_smile:

I ALDI er dåserne meget billige.
Gode hilsner
Mona

[quote=Mona Jensen;143210]Mine gider kun tomatsovsen.:slight_smile:
Så det bliver ikke til meget til 7 katte.

Men de er ligeså de ryster af begejstring:wehuu:
Makrel i vand er super - blandet godt op med ekstra vand.
Det er et hit :slight_smile:

I ALDI er dåserne meget billige.
Gode hilsner
Mona[/quote]

Makrel i vand? Det har jeg aldrig hørt om før!

Makrel i vandpyt, ligesom tun i vandpyt… :tihi:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Suk hvor er han dog skøøøøøn :wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Mie;143246]:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Suk hvor er han dog skøøøøøn :wehuu::wehuu::wehuu:
[/quote]
(havde slet ikke set dit indlæg) Tak. Jeg elsker den gut, han er simpelthent det kæreste.