Malerier - interesserede?

Her er jeg igen!
Jeg er blevet opfordret til at vise jer mine malerier til salg! men hvis det er så er der mange flere billeder inde på min hjemmeside: http://rikke.ginnerup.net:82/RCG/Velkommen.html
Så hvis i nu kender nogle der mangler farver i hjemmet, så vis dem gerne min hjemmeside.:cool: (det er jo altid godt med lidt reklamme)

  • Jeg har fået meget ros for mine ko-billeder, men har desværre ingen til salg, men det er muligt at bestille.:smiley:
  • Men jeg har 4 highlighter-billeder til salg. så sig endelig til hvis der er interesse.:tihi:

Her er de billeder der er til salg! :høhø:
60x50 cm. -, 1100 kr.
90x30 cm. -, 1250 kr.
80x60 cm. -, 2100 kr.
sider = 45 cm. højde = 78 cm. bredde = 89 cm. .- 2100 kr.
Her er nogler ko-tegninger, jeg har lavet. Hvis nogen er interesseret kan jeg godt male dem.
prisen afhænger af størrelsen, men hvis det er ca. 30x 40 = -, 350 kr.:slight_smile:
ko-1ko-2
ko-3ko-4
ko-5ko-6
ko-7
Jeg kan også blande flere køer på et billede, som fx:
ko-familie. (er solgt):stuck_out_tongue:
35x70 cm. -, 500 kr.
angående priser er jeg til at tale med.
pengende fra malerierne går til min opsparring: til en kat til når jeg flytter hjemmefra:kat4:

ej hvor er de fede de billeder - skønne farver, og de kobilleder…jamen altså…jeg som er vilde med køer i figur…har salt og pebersæt i handlavede keramikkøer, og så min mega fede ko-tekande…den har ingen undgået at kommentere, når de har set den
held og lykke med salget

Hilsen Heidi

tak for det:høhø:

De ko-billeder er simpelthen for skønne - men det er jo umuligt at vælge, da de er så herlige allesammen. :hjerte:

Jeg ELSKER dine billeder!! Hvor er de smukke og hvor ER DU BARE TALENTFULD!! :besvimer:
jeg elsker ideen om at pengene går til en katteopsparing. Det er så dyrt at have kat, men de er bestemt det værd! :inlove:
Du kunne prøve at lave nogle kattebilleder måske? Jeg er sikker på at de ville blive REVET væk herinde :tihi:

Jeg er stor fan af dine malerier og jeg er ellers ikke til moderne malerier det er skønne pang farver du bruger :slight_smile:

Smukke billeder , fuld af bevægelse det kan jeg godt lide :slight_smile:

jeg er vild med dine ko-billeder!!! de er mega fede…

sidder ldt og tænke på en katteversion af dem… især familie-versionen i katteudgave :slight_smile:

uanset hvad er jeg pjattet med dit farvevalg og brug af kontraster… de er herlige!!

sidder og drømmer om at jeg har for mange penge på et tidspunkt - så MÅ jeg bare have sådan et ko-billede :ups: de er simpelthen fantastiske! :thumbup:

Hoold op hvor er du bare dygtig:fantatisk: . Rigtig skønne billeder, både malerier og kobilleder.

Jeg synger med på sangen om en katteserie, de ville sikkert kunne sælge herinde. :slight_smile: