Her er jeg igen!
Jeg er blevet opfordret til at vise jer mine malerier til salg! men hvis det er så er der mange flere billeder inde på min hjemmeside: http://rikke.ginnerup.net:82/RCG/Velkommen.html
Så hvis i nu kender nogle der mangler farver i hjemmet, så vis dem gerne min hjemmeside. (det er jo altid godt med lidt reklamme)
Jeg har fået meget ros for mine ko-billeder, men har desværre ingen til salg, men det er muligt at bestille.
Men jeg har 4 highlighter-billeder til salg. så sig endelig til hvis der er interesse.
Her er de billeder der er til salg! :høhø: 60x50 cm. -, 1100 kr. 90x30 cm. -, 1250 kr. 80x60 cm. -, 2100 kr. sider = 45 cm. højde = 78 cm. bredde = 89 cm. .- 2100 kr.
Her er nogler ko-tegninger, jeg har lavet. Hvis nogen er interesseret kan jeg godt male dem.
prisen afhænger af størrelsen, men hvis det er ca. 30x 40 = -, 350 kr. ko-1ko-2 ko-3ko-4 ko-5ko-6 ko-7
Jeg kan også blande flere køer på et billede, som fx:
ko-familie. (er solgt) 35x70 cm. -, 500 kr.
angående priser er jeg til at tale med.
pengende fra malerierne går til min opsparring: til en kat til når jeg flytter hjemmefra:kat4:
ej hvor er de fede de billeder - skønne farver, og de kobilleder…jamen altså…jeg som er vilde med køer i figur…har salt og pebersæt i handlavede keramikkøer, og så min mega fede ko-tekande…den har ingen undgået at kommentere, når de har set den
held og lykke med salget
Jeg ELSKER dine billeder!! Hvor er de smukke og hvor ER DU BARE TALENTFULD!!
jeg elsker ideen om at pengene går til en katteopsparing. Det er så dyrt at have kat, men de er bestemt det værd!
Du kunne prøve at lave nogle kattebilleder måske? Jeg er sikker på at de ville blive REVET væk herinde