Malerier - jeres mening

Jeg synes, de små blå abstrakte er rigtig flotte -thumbs

[QUOTE=Marina;54441]Fine billeder, men synes det er synd med tungen der stikker ud, det passer ikke med stilen i resten af billedet. For mig at se noget der er klistret på uden sammenhæng med motivet. Tigeren kan sagtens bære billedet alene uden :slight_smile:

Du kan sagtens få dem trykt. Jeg har scannet mine billeder ind og med en efterredigering i Photoshop er de blevet sendt til trykning.
De kan printes ud hos trykkeren i flere størrelser og gøres økonomisk mere soiselige for folk at investere i. Det er ofte en ret flot virkning at se sine billeder i plakatform:)

Marina[/QUOTE]

Hey vi vil da se en tråd med dine streger Marina? -muhaha

Argh, nu må du lige holde, så skal jeg jo til at sætte skub i mit projekt hjemmeside med mine “ting” -høhø
Marina

Jeg synes, at netop tungen på tigerbilledet gør det unikt.
Den får billedet til at virke lidt tredimentionelt og abstrakt, og den “fanger” ens øjne.
Uden den ville det ligne alt muligt andet af den kaliber. At fjerne den vil tage særpræget af billedet.

Jeg synes det er nogle rigtig fine og meget flotte billeder.De må meget gerne hænge herhjemme hos mig:D:D

Ang pris,det er svært at sige,det må du have en mere kyndig til at vurdere .

Nu har jeg kigget på dem igen og igen, og mit første intryk var at tigeren er bedst, det syntes jeg stadig, men de andre er også flotte, du er dygtig :smiley: