Mally's ar

Sådan ser det ud. Er det pænt nok?

Hvor længe er det siden sterilisationen:? Hvornår er det planlagt, at stingene skal fjernes:?

Camilla, det var denne historie der endte i operation, en hårbolle som satte sig fast i tarmen http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?38645-Han-har-kastet-op-og-gemmer-sig

Så er arret kun få dage gammelt, og ser fint ud :slight_smile:

Det er fra hans tarm operation - som blev fortaget Tirsdag i sidste uge. Jeg skal ud forbi dyrelægen i dag for at hente noget fodder og vil høre hende hvornår stingene skal fjernes.

Man plejer at fjerne sting ca.10 dage efter operation:)

ok…hun sagde at han godt måtte vaske det så længe han ikke hiver i stingene…han hiver ikke i stingene men han vasker aret.

Det lyder fornuftigt :slight_smile:

Det ser rigtigt fint ud :slight_smile:

Jeg synes, det ser fintud, men jeg har kun erfaringer fra ar efter sterilisation af to hunkatte.

Jeg synes også det ser rigtig fint ud :slight_smile:

Det ser rigtigt fint ud.
Den syningsmetode der er brugt trækker sårkanterne lidt op mod hinanden, og det gør faktisk, at det heler pænere :ok:

Det ligner selvopløselige sting herfra min skærm af… De plejer (på ildere) at ryge ud af sig selv efter en ca 6 ugers tid…
Jeg synes at de sting der skal fjernes er lidt lysere blå og tyndere at se på…

Men jeg synes også at det ser rigtig fint ud, såret altså… Og jeg håber at han er 100% sig selv igen på nul-komma-fem! :smiley: