Malmø, Søndag

DK IC Silky Catz Mr Tabby Trouble SBI a 21 fik cert
DK IP Avalantas Gismo SBI n 21 fik cert & BIV-T :smiley:

Tillykke med endnu en dags gode resultater :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Jeg har fået SMS om at Aaliyah desværre heller ikke fik cert i dag. Mere ved jeg ikke, da jeg ikke
selv er med, for søde Cissy tilbød mig at tage hende med, så jeg kunne blive hjemme ved Qalla :slight_smile:

Stort tillykke med alle de gode søndags resultater :flag:

Betty fik sit cert i dag, og er nu IC :slight_smile:

Wrappe charmede sig endnu en gang til et super resultat - hun tog BIV total (10) hos Saetre.
Det havde vi godt nok ikke lige set komme :slight_smile:
Hun var også til NOM, og kom lige efter en supersmuk coon.

Tillykke til alle de smukke katte!!

[QUOTE=PiaR;834449]Betty fik sit cert i dag, og er nu IC :slight_smile:
Først tillykke med Bettys titel :flag:
Wrappe charmede sig endnu en gang til et super resultat - hun tog BIV total (10) hos Saetre.
Det havde vi godt nok ikke lige set komme :slight_smile:
Hun var også til NOM, og kom lige efter en supersmuk coon.

Tillykke til alle de smukke katte!![/QUOTE]
WOW det er da super flot gået af smukke Wrappe :slight_smile:

Wrappe og Robdrups … I gør mig godt nok stolt og glad :juhu:

Stort tillykke :flag: til alle med dagens resultater og endnu en god udstillingsdag. :slight_smile:

Hov … selvfølgelig også tillykke til alle andre, der har opnået gode resultater i dag :juhu:

Først stort tillykke til jer andre

Jeg fik en sms tidligere i dag og er bare så glad.

DK Boholdt Alley Cat fik sit cert og er nu IC - jeg vil bare så gerne selv have været med, men er meget taknemmelig for at opdrætteren vil tage ham med for mig.

Anne fik sit cert og er nu champion
Buddha fik også sit og mangler nu et for at være IC

TIl lykke til alle med resutaterne

Skønt at være helt hjemme allerede kl 19

PR. DK Søkjær´s Xander, SBI A, Ex.1, BIV og NOM.

DK LaLiShen´s Armani aka Mini, EXO n, NOM.

Tillykke med alle resultaterne.

PR. DK Søkjær´s Xander, SBI A, Ex.1, BIV og NOM.

DK LaLiShen´s Armani aka Mini, EXO n, EX.1 NOM.

Tillykke med alle resultaterne.

Tillykke til alle :flag:

Cæsar fik sit certifikat begge dage, så han er Champion nu.

Jeg var i øvrigt meget begejstret for den islandske dommer vi havde søndag - ham vil jeg gerne ha’ igen :ok:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;835143]
Jeg var i øvrigt meget begejstret for den islandske dommer vi havde søndag - ham vil jeg gerne ha’ igen :ok:[/QUOTE]

Hvem var det? Marteinn Tausen? Ham havde jeg nemlig i Rendsburg sidste sommer. Kunne også godt lide ham, han kunne bare ikke lide min kat :høhø:

Jeps - det var ham.
Han var nu heller ikke ellevild med Cæsar, men jeg synes der var god hold i hans bedømmelser og han kendte tydeligvis prioriteringen i standarden, hvor pels og farve betyder rigtig meget på en aby.
Mange andre dommere har tendens til at dømme efter hovedtype, der faktisk ikke giver synderligt mange point.

Ja det var ham der bl.a. havde de vildtfarvede aby’er søndag - meget behagelig dommer

[QUOTE=Vivi_Fletcher;835174]Jeps - det var ham.
Han var nu heller ikke ellevild med Cæsar, men jeg synes der var god hold i hans bedømmelser og han kendte tydeligvis prioriteringen i standarden, hvor pels og farve betyder rigtig meget på en aby.
Mange andre dommere har tendens til at dømme efter hovedtype, der faktisk ikke giver synderligt mange point.[/QUOTE]

Ja, jeg var jo heller ikke uenig med ham, så ham ville jeg også godt have igen… (især til en anden af mine katte :tihi:)
Jeg synes også han havde et god tag på kattene… (Det havde Marie Westerlund som jeg havde dernede lørdag i øvrigt også. Hende var jeg ret imponeret over på det punkt)

Tillykke til jer alle.