Jeg faldt lige over nogle gamle billeder, og bemærkede noget jeg ikke lige tænkte så meget over dengang, men som jeg tænkte var lidt hyggeligt at vise. Nemlig hvor meget et blik kan gøre!
Vi var igang med en fotosession af killingerne, da min smukke grønøjede pige kom og ville være med
Og hun ville i hvert fald ikke ned igen!
Så mens hun sad der og smukkeserede sig til næste billede skete der noget!
Smut pomfrit!
Hrmf!
Tænk sig at sådan en opkobling kan finde på at komme og forstyrre en dames soldyrkning!
wow…hun er bare sååååååå smuk, at det næsten er alt for meget for mine øjne …hold da helt op en kat… og situationen er sjov, bare ned med de der små striwrede nogen…
Hihi hvor er det en sjov serie! Og ja, det blik har jeg set før, det ligner til forveksling det Phumba sender alle andre end Ib hvis de nærmer sig. Med Ib er der så bare lyd på oveni L
Mange tak for de pæne ord alle sammen! Damen in question ligger netop hen over min ene arm på sofaens armlæn, har puttet hovedet ind til min kind og storspinder
Hehe, det var så faktisk killingernes mor, der fik æren af det blik :høhø:
Flot foto-session Ja det er utroligt som en kat kan se SUR ud - selv vi kan se det ikk? Det er så fine dyr i deres signaler - mange mener jo at de er lumske dyr, men egentlig er de hele tiden ude og sige noget til os og andre med deres kropssprog - deres signaler er bare så hurtige og fine at nogle mennesker ikke ser dem
[QUOTE=Eife;1057956]Jeg faldt lige over nogle gamle billeder, og bemærkede noget jeg ikke lige tænkte så meget over dengang, men som jeg tænkte var lidt hyggeligt at vise. Nemlig hvor meget et blik kan gøre!
Vi var igang med en fotosession af killingerne, da min smukke grønøjede pige kom og ville være med
Og hun ville i hvert fald ikke ned igen!
Så mens hun sad der og smukkeserede sig til næste billede skete der noget!
Smut pomfrit!
Hrmf!
Tænk sig at sådan en opkobling kan finde på at komme og forstyrre en dames soldyrkning!
[/QUOTE]
HUN er da virkelig en DAME en primadonna…lækkerbisken