… når det er udstillingsweekend, så er her bare tyst som graven
Jer der ikke er på udstilling, hvad laver I i denne weekend?
Jeg har jo hemmelig planer i aften for kæresten, men i morgen er vi også at finde på udstillingen i Hornslet som tilskuere - forhåbentlig møder vi nogen andre Kattegale, der vil hilse på os
Jeg ligger vandret…op kl. lidt i 8…kattebakker, mad og vandskåle, vasketøj og afsted på arbejde hvor en kollega heldigvis havde taget vagten for mig, så jeg istedet kunne sætte mig og lave hittehattefolderen. Op til mine dyrlæger og vise den…de er jo en del af den, derfra i Brugsen og handle, og dernæst ned til min mor (på 80= og spise middagsmad. Derfra til min frisør med noget aloe vera-håndcreme for igår så jeg hendes hænder…jøsses:uha: de vil have godt af cremen. Hjem og pakke bil ud, sætte nye blomster i skjulerene, pakke vare ud (hjælpere mangledes ikke)…plante en stor gulvkrukke til, støvsuge, hænge vasketøj op og nu sidder jeg med en lækker knækbrød med leverpostej som jeg så kan se ikke bliver min. TABITA “du bliver snart udstoppet”-kaisålæredet
Lige om snart skal gulvene vaskes, hønsehuset rengøres og luigeledes drivhuset…dyrene bruger dem jo og nu hvor foråret er på vej er det yndet ligge og sovesteder. Så skal der sættes priser på alle de ting jeg skal have med imorgen og bilen skal pakkes og bliver der 34 minutter i overskud skal de gå med at sy flere nullerputsenge.
SÅ skal uret stilles bagud og jeg skal i bad og så skal der soves.
Indimellem bliver dyrene køsset på. Findus og undertegnet har lige været på toilet sammen, jeg tissede og køssede, han spandt:wehuu:
HVIS der bliver tid i overskud får vi nok også aftensmad …HURRA for ovnmad
[quote=kamikaze;156735]Jeg ligger vandret…op kl. lidt i 8…kattebakker, mad og vandskåle, vasketøj og afsted på arbejde hvor en kollega heldigvis havde taget vagten for mig, så jeg istedet kunne sætte mig og lave hittehattefolderen. Op til mine dyrlæger og vise den…de er jo en del af den, derfra i Brugsen og handle, og dernæst ned til min mor (på 80= og spise middagsmad. Derfra til min frisør med noget aloe vera-håndcreme for igår så jeg hendes hænder…jøsses:uha: de vil have godt af cremen. Hjem og pakke bil ud, sætte nye blomster i skjulerene, pakke vare ud (hjælpere mangledes ikke)…plante en stor gulvkrukke til, støvsuge, hænge vasketøj op og nu sidder jeg med en lækker knækbrød med leverpostej som jeg så kan se ikke bliver min. TABITA “du bliver snart udstoppet”-kaisålæredet
Lige om snart skal gulvene vaskes, hønsehuset rengøres og luigeledes drivhuset…dyrene bruger dem jo og nu hvor foråret er på vej er det yndet ligge og sovesteder. Så skal der sættes priser på alle de ting jeg skal have med imorgen og bilen skal pakkes og bliver der 34 minutter i overskud skal de gå med at sy flere nullerputsenge.
SÅ skal uret stilles bagud og jeg skal i bad og så skal der soves.
Indimellem bliver dyrene køsset på. Findus og undertegnet har lige været på toilet sammen, jeg tissede og køssede, han spandt:wehuu:
HVIS der bliver tid i overskud får vi nok også aftensmad …HURRA for ovnmad [/quote]
[quote=Mona Jensen;156736]Rigtig god fornøjelse…Jane…
Både i dag og i morgen.
Der er desværre lidt for langt fra Nordsjælland til,
at vi blot kommer og hilser på.
Nu vil jeg tage mig en lur og trække nogle katte henover mig
de kommer farende, så snart jeg lægger mig.[/quote]
Tak søde Mona
Jeg kan godt forstå, at I ikke bare sådan lige kommer til Hornslet, det er også en lang tur hjemme fra dig! Det er også kun os, der er dumme nok til at køre halvvejs igennem landet bare for at KIGGE på katte
Jeg havde egentlig planlagt at tage til Hornslet idag som tilskuer, men valgte at blive hjemme hos min familie istedet for. Så vi har slappet af og hygget hele dagen
Og så har jeg lige opdaget at min dejlige hunkat har lyserøde dutter - så hvis alt går vel kommer der små poter i løbet af foråret -hopla
Jeg har lige været i Harald Nyborg og i Bilka med min far. Fik købt et vægbeslag til det tv vi lige har hængt op i køkkenet
Så har jeg gjort rent og nu ser vi åbenbart Mr Bean tegnefilm her i stuen -tihi
Jeg gad heller ikke køre til Hornslet for at udstille
I aftes havde jeg gæster, i dag har jeg handlet og resten af dagen er reserveret til afslapning her og med Nobels Testamente samt lidt TV, tror jeg.
I morgen skal vi samle ind til Kræftens Bekæmpelse.
Jeg stod op kl. 6.00, tog afsted til dialysen kl 7.00 og var hjemme igen kl 13.00 Efter jeg er kommet hjem er det ikke blevet til det store, jeg har fodret kaninerne og har startet vaskemaskinen, men ellers er det på nettet min tid (og mine penge) er blevet brugt. Jeg har fået bestilt en ny kradsetønde til misserne, så nu mangler jeg bare at få vredet armen rundt på Ann K (det må snart være min tur Ann) så deres Medved kradsetræ også kan blive skiftet. I aften står den på fodbold i fjernsynet og i morgen skal jeg op kl 8.00 for at se F1 fra Australien. Jeg tror også dagen i morgen skal bruges til at give Coco et bad, det er godt nok ikke længe siden sidst, men hun har fedthale over hele kroppen -surrender
Rigtig god fornøjelse til jer der skal til Hornslet, jeg er blevet for gammel til udstillinger jeg gider ikke
Vi skal bare pakke pakke og ja så lige pakke noget mere. Vi skal jo flytte på tirsdag, verdens bedste dag at flytte på, for alle har jo slet ikke arbejde de skal passe og kan sagtens hjælpe os
Ej pjat, vi har mange søde venner som kommer om hjælper. Er bare lidt sur på boligforeningen.
Glæder mig vildt til den nye lejlighed
vi er lige vendt hjem fra udstillingen og ja der ka ikke være ret meget gang i den her, for alle må da bare ha været på udstilling, for hvor mødte jeg da bare mange kendte ansigter og fik sludret med en hel masse kattefolk
og puha hvor ser mit tøj bare ud, sjældent har jeg da været så pakket ind i kattehår som idag og det forstår jeg ikke, for der var da slet slet slet ikke nogle katte der ville nusses
I dag har jeg været i Hornslet, fulgtes med Johnny og hans frue.
Men i morgen skal jeg ikke til udstilling, der skal jeg bare slappe af. Er ret sikker på at en del af søndagen vil blive tilbragt i sofaen med næsen i en god krimi:sshh:
Og så her ved computeren.