Man kan vel ligeså godt tage konsekvensen

… og begynde at opdrætte nullerpersoner på seriøst plan - hent inspiration her hos Kennel Støvlia i Norge, som har opdrættet hybelkaniner i 14 år…

Jeg er allerede godt i gang med et opdræt :rock:

Jeg har avlet hybelkaniner i flere år, men har endnu ikke et stamnavn…gør det mig til en BYB’er? :? :stuck_out_tongue:

Jeg har engang fået parret en hun ved dem. Jeg har bare desværre ikke kunne komme af med ungerne, så de hober sig op her hjemme i takt med at de bliver ældre!! :smiley:

Du godeste!

Den er altså bare for sjov, den side.

Virkelig norsk - kan lige høre dem for mig.

Må lige citere fra siden, fra under Priser:

"Priser

  		[B]Hva vi tar per hybelkanin er veldig varierende.[/B]

Standard prisen på en hybelkanin ligger på rundt 5,-

Om hybelkaninen viser til god adferd og flott eksteriør så blir den noe dyrere. Da ligger vi på en 20,-

Om du vil at vi skal bruke hybelkaninen til i avl så ligger prisen på 30,-"

Det er bare go humor. Jeg er helt flad. -LOL

Jeg er altså kede af at de sælger dem så billigt, for de ødelægger mit meget gennemtænkte avlsprogram :S

Ej hvor fedt…
jeg ligger og griner endnu…

Super idee…

Kan man mon udstille sine hybelkaniner? :?

Haha Den er god!

Ja det kan man da, sidst jeg var afsted var i hallen i Nørre Snede, og der var jeg så lykkelig over at Hagen´s Why not vandt 1. præmien. Det foregår jo på en lidt anden måde end katteudstillinger.

De bliver udstillet i glasmontre, da der jo findes emsige personer overalt som prøver at ødelægge det for os, med både koste og støvsugere. Men når vi så kommer hjem efter en lang dag, så nyder de at blive lagt i hjørnerne igen, for der har de det altså bedst. :wehuu:

:klapper: :klapper: :klapper: :klapper: :klapper:

HERLIG HUMOR !!

:tak:

Den var bare for sjov:p:D

Jubiiiiiiiiii så kan jeg også kalde mig opdrætter :slight_smile:

Mine små nullergøjer gemmer sig ofter under sofaen og vokser sig store ved hjælp af kattehår :wehuu:

Altså - her har jeg opdrættet i flere år, men ingen har gidet købe mine unge…
Forstår det ikke, de er ellers så fine…

:klapper::klapper::klapper:-LOL-LOL-LOL:klapper::klapper::klapper:

Hej Ja, jeg øjner også gode indtjeningsmuligheder:)

Cats og Conni

[quote=conninissen;221982]Hej Ja, jeg øjner også gode indtjeningsmuligheder:)

Cats og Conni[/quote]

Ha ha så prøv at have en new foundlænder sammen med semi langhårskatte, så kan du tjene de helt STORE penge. :høhø:

-LOL -LOL -LOL -LOL

Jeg havde godt set den før, men griner stadig lige meget, når jeg ser den igen.