Man lærer jo så længe man lever

Misse kan godt lide at få en tår vand fra vandhanen på badeværelset.

Lille Ludvig på 13 uger synes det er vældig spændende, alt det “store-mis” gør… og cirkler rundt med store øjne under håndvasken, og jeg forbarmer mig og løfter ham op så han også kan drikke.

Lille Ludvig lærer lynhurtigt selv at hoppe op og drikke når vandet løber.

Lille Ludvig er nu blevet en stor fin dreng på over et år -og kan absolut kun drikke vand fra vandhanen (Eller fra mit vandglas ind imellem)… og det er altså det vigtigste i hele verden når hans Hooomans står op / kommer hjem / rejser sig fra sofaen eller vågner om natten. Fuld galop ud på badeværelset hvor man så stor og klager højlydt og ynkeligt indtil der kommer en tjener der selvfølgelig intet andet har at tage sig til end at vente på at han er færdig.

:argh: Min næste killing skal holdes væk fra de andre katte, så den ikke lærer alle unoderne! :cool2:

Du ville blive SÅ glad for en fontæne der kan løse det vandproblem for dig. :tihi:

du skal have en fontæne med stråle kan jeg læse… :lol:

skal da lige spørge… hooomans… er du DS9 fan ?

Medmindre katten minder om Yasha herhjemme - en fontæne er nemlig slet ikke det samme i hans verden! :høhø:

:lol: Ja du har ret, man lærer så længe man lever.

:tihi: Jeg kan allerede VIRKELIG godt lide Ludvig :hjerte:

Battlestar, aner ikke hvad DS9 er ggg - men bruger ret meget tid på imgur hver aften, da der er virkeligt mange kattefans derinde der synes at katte er ligeså ustyrligt morsomme som jeg, og der bliver mennesker ofte - i kattesprog - omtalt som Hoomans :smiley:
EksempeL -------> http://imgur.com/thWfNqO

De der fontæner har jeg kigget på, men har desværre også læst MANGE eksempler på at kræet ikke gider dem alligevel. Tror dog jeg køber en når vi er rykket i hus til foråret og afprøver det.

Ah LOLSpeak. :slight_smile:

Jeg købte en vandfontæne fordi jeg også har en kat der mener at vand, det er noget man drikker af en vandhane. Heldigvis har hun lært at man også kan drikke det andre steder nu :slight_smile: Men jeg er vældig glad for min fontæne. Og den næste model jeg skal ha’ skal helt klart være en af dem med vandstråler (den nuværende har vand der løber ned af en sliske, også godt, men en stråle tror jeg vil være endnu bedre)