Man tror det næppe

Men det er faktisk disse 3 englebørn

Der er skyld i dette

Du kunne da også bare have sørget for at fjerne forhindringerne, før de skulle løbe om kap :klapper::klapper:

-LOL Ja ja bare give misserne skylden for familiens rod:yah:

De har da hygget sig :smiley:

:høhø::høhø::høhø:

Orv, hvor har de da moret sig…

:klapper::klapper::klapper:

Nårh ja… Det kunne have været værre… Tænk hvis det var hundehvalpe, så var ingen af delene intakte længere… :høhø:

/Julia - som har dyr der roder mere end hende selv!

Vivi - du tager fejl! Det er da NISSER der har været på spil! Engle gør ikke sådan noget :yah:

Misserne har bare hygget sig en smule :thumbup:

Dyyyyygtige Engle-Basser :hjertehop::hjertehop::hjertehop:

“englebørn” gør ikke sådan…du må have nisser…helt sikkert

Det ligner nu mere et indbrud :uha:

Og indbrudstyven er nem at genkende…han er et-benet. Han/hun har efterlade en sko af hver :klapper:

Ha ha ha, godt at de fleste af mine ting er gemt bag låger, så behøver jeg ikke frygte det scenarie. Men søde tutte nuttede ser de altså ud i den nullerputseng. :wehuu:

det var min første tanke…men jeg turde ikke skrive det…ja ja jeg ved det…jeg er en kryster…“feel bad” øjne slået ned o.s.v.

Indbrud eller abyterrorister … det kan helt sikkert være svært at se forskel på :tihi:

Jeg tror du selv har væltet rundt i den entre, men pudsigt nok har du ikke billeder af dét? :venter:

Der var løsningen jo…Vivi har drønet i entreèn med en ordenlig skid på og tager 4 forskellige sko på samtideig, og NU giver hun de små velopdragne abybørn skylden. :pote:

Nårh ja … fik jo godt nok så rigeligt med rødvin i aftes, så måske det var det :tihi:

Ak ak - tænk at give de engleagtige børn skylden for det rod.
Tsk tsk tsk.

Altså vivi og påstå at det er de tre små uskyldige killinger der har været på spil, næ du det er vist rødvinen der var for meget af ss

MVH
Gitte