Mange billeder af Batman (fra Flensborg)

Okay på disse billeder giver jeg dommeren ret i at han er rødhåret, men så rød er han ikke i virkeligheden:S
Han jo bare min dejlige colakat:love2:

:besvimer: WOW! :besvimer:

Mums hvor er han lækker! :hjerte::wehuu:

Tusinde tak for kigget! :thumbup:

En cola kat :høhø:

Sådan en har jeg også, han er bare tabby :tihi:

Gode billeder :slight_smile:

Sikke nogle flotte billeder af Batman, og rigtig modigt af fotografen at matche sort/mørk mod sort/mørk. :ok:

[QUOTE=DK Thomani;746068][B]En cola kat :høhø:

Sådan en har jeg også, han er bare tabby :ti[/B]hi:

Gode billeder :)[/QUOTE]- Det må være en Cola Zero så. :tihi:

Hvor er hans cola-farve bare lækker! :hjerte:

Det er der desværre nok mange dommer der er enig i, men han elsker at være ude og det skal han have lov til. Men jeg kan nu godt selv lide farven.

Bah! Jeg er bedøvende ligeglad med standarder, farven er FANTASTISK, uanset hvad dommerne siger!

Mange tak

[QUOTE=Maibrit;746072]

  • Det må være en Cola Zero så. :tihi:[/QUOTE]

Selvklart :høhø:

Jeg har endnu ikke oplevet en dommer kommentere min colakats farve, men jeg er ligeglad, han skal have lov til at være i haven hvis han har lyst, og så er jeg ligeglad med om det kommer til at koste os et cert eller lignende :slight_smile:

Ja, for Batman kom det til at koste et cert. i Flensborg, vi var to der fik en påtale for den “rustende farve” og det der afgjorde hvem der fik både cert og biv. Men vi kunne ikke være mere enig, han skal have lov til at komme ud. At han har det godt og nyder livet er det vigtigste, desuden kan jeg jo faktisk godt lide farven.

Hvor er han flot - og navnet Batman er helt på sin plads. :slight_smile:

Mums hvor er han bare blevet lækker Irene, og sikket fantastisk look ! :wehuu::wehuu:

Mange tak, ja han er bare dejlig og med det bedste sind man kan ønske sig. Vi er Heidi evig taknemmelig for at han måtte flytte over til os.

Dette billede kan jeg virkelig godt lide, ved ikke helt hvorfor:?

Hvor er han lægger og sikke nogle flotte billeder. Kan godt forstå du godt kan lide det med poten fremme, det er super godt!