Mangel på respekt for andres hårde arbejde med en tråd

Ja da den tråd som det egentlig handler om, jo netop omhandler et andet emne, har jeg valgt at oprette en ny tråd. :slight_smile:

Jeg synes at dem som trods advarsler, ikke stopper deres personlige intriger, og dermed ødelægger en trådstarters store arbejde, virkelig mangler respekt for det hårde arbejde og hjerte som er lagt i en tråd.

Jeg har personligt ikke fået sovet særlig meget natten til i dag (onsdag), da jeg var totalt fyldt op i mit hoved af indtryk, som jeg skulle finde den rigtige måde at formulere. Og nu bliver jeg, og alle de seriøse deltagere af tråden, jokket på med store fedtmule sko. Ihhh hvor bliver jeg ked af det.

Hvis jeg med dette indlæg har overtrådt nogle regler, så fortæl mig det lige

Det har du ikke :slight_smile:

Hejsa

Jeg kan kun være enig med dig. Jeg er ked af den drejning tråden har taget da der var megen god og konstruktiv debat i gang indtil nogen gik i gang med fnidder fnadder, det er total mangel på respekt for andres arbejde.

Jeg har selv siddet oppe i forventning om at høre fra nogen af de parter som er/har været på stedet i dag. Håber der kan gøres noget. Jeg vil smutte under dynen men kattene er i mine tanker, håber du også får lidt søvn i nat.

Kram fra mig

Godmorgen. Jeg kan bestemt godt forstå, at du er rigtig øv over, at din tråd endte som den endte i aftes. Umiddelbart synes jeg den skal låses - eller at al fnidderet skal slettes at hjælpeadm./adm. Der blev givet mange advarsler, men det fortsatte alligevel.

Jeg sad også længe oppe og ventede på en opdatering, men jeg er sikker på, at den manglende opdatering må have sine grunde.

Kram til dig Kia. Du har ikke fortjent at dit initiativ og din tråd skulle ødelægges på den måde -kramer

Jeg opfordrede selv flere til at tage deres personlige fnidder pr. PB, jeg synes at det er synd at tråde ødelægges pga. interne stridigheder.
Lad Hjælpeadmin flytte de IKKE relavante tråde til et LÅST fora, ikke at de skal slettes, men at folk ikke skal kunne kommentere dem.
Kommer der flere svar af samme karakter, flyttes de pr. automatik i dette fora, uden kommentar. -thumbs
Jeg mangler selv at få opdatering, synes ikke helt folk der har været på besøg hos Lone L har givet nogen, lidt en skam, at det nu ser ud til at ligne en hemmelig aktion :frowning:

Jeg er enig med dig i det du skriver. Rigtig god idé med sådan en tråd.

Vedr. den manglende opdatering, så er jeg sikker på at der sker noget og at vi nok skal blive opdateret. Det vigtigste er, at dyrene får det så godt som muligt hurtigst muligt og at det bliver gjort på en ordentlig måde.

Enig -thumbs

Ja rigtig god ide -thumbs -thumbs -thumbs

Ja det kan jeg så også kun erklære mig enig i, rent faktisk en fantastisk idé i mine øjne.

Og jeg venter også spændt på en opdatering, fra dem som tog dertil i aftes.

Ja det kan jeg så også kun erklære mig enig i, rent faktisk en fantastisk idé i mine øjne.

Og jeg venter også spændt på en opdatering, fra dem som tog dertil i aftes.[/quote]

x 2

x 3