Manglede penge retur for vare?

Skal lige høre om en ting;

Jeg købte en kjole på fb af en som har sin egen butik i Næstved - Men da jeg får kjolen, dur den bare ikke til mig, og sender den derfor retur - Det var så den 21 maj - og siden har jeg kæmpede for at få mine penge, og har henvendte mig x flere - hvor hun hver gang siger hun tager fat i banken, og pengene er der i morgen osv - Men har ikke set dem endnu …

Og nu står jeg her - Hvad pokker vil I gøre ??

Det drejer sig om 275 kr - Så ikke fordi det er det vilde …

  • Jeg har lyst til bare at opgive, også være ligglad, da jeg ikke har overskud til at blive ved…

Er hun medlem af e-mærket?
Hvis hn er så kontakt dem omkring sagen.

Ellers kan du ringe til forbrugerstyrelsens jurister, det koster gratis, så kan de guide dig.

Det ved jeg faktisk ikke om hun er Anne …

  • Er der et sted jeg kan se det ??

[QUOTE=Gucci;876177]
Ellers kan du ringe til forbrugerstyrelsens jurister, det koster gratis, så kan de guide dig.[/QUOTE]

Er der ikke noget med, at der er en beløbsgrænse på minimum 500 kr., før de tager sagen op?

Jeg ville kontakte min bank - hvis du har betalt med dankort kan de, så vidt jeg ved, få pengene retur til dig. Hvis du har betalt med overførsel kan de ikke hjælpe dig …

[QUOTE=Lotte;876181]Det ved jeg faktisk ikke om hun er Anne …

  • Er der et sted jeg kan se det ??[/QUOTE]

Som regel annoncerer de der på hjemmesiden, men ellers kan du se det på e-mærket.dk tror jegstilens hedder

Det kan sagtens passe, men man kan sagtens ringe til juristerne og få gode rådne deres telefontid…bette gælder både sprog småt… Skal man køre sag er det ved forbrugerombudsmanden hvis jeg huseret ordet tager ofte 1/2 - 1 år, så ved ikke om det er at foretrække frem for bare at ære sig over de penge

[QUOTE=Gucci;876267]Som regel annoncerer de der på hjemmesiden, men ellers kan du se det på e-mærket.dk tror jegstilens hedder

Det kan sagtens passe, men man kan sagtens ringe til juristerne og få gode rådne deres telefontid…bette gælder både sprog småt… Skal man køre sag er det ved forbrugerombudsmanden hvis jeg huseret ordet tager ofte 1/2 - 1 år, så ved ikke om det er at foretrække frem for bare at ære sig over de penge[/QUOTE]

Gætter på noget mobil-væsen er brugt til denne post … :tihi:

Haha jepper… kærestens iPad… vi har ikke fået nettet op at køre der hvor vi bor endnu hehe :wink:

Man kan altså slå den der “hjælpe”-funktion fra… Så den kun skriver det man selv taster :høhø:

Hehe ja men så skal jeg også huske at slå den til… Kæresten er ordblind så for ham hjælper den næsten mere end den gør skade hehe

Aah, ja… Det er det der med at huske :tihi:

Tak :slight_smile:

Jeg har valgt at “true” hende, og sagt jeg går videre med det, hvis ikke pengene er på min konto fredag…

[QUOTE=Lotte;877060]Tak :slight_smile:

Jeg har valgt at “true” hende, og sagt jeg går videre med det, hvis ikke pengene er på min konto fredag…[/QUOTE]

Hvis du giver hende en “frist” skal du huske at sende en mail eller anbefalet brev, hvor du får en kvittering for modtagelse… altså hvis det var en sag man ville gå videre i systemet med… det får jeg ikke indtrykket af at dette her :wink:

[QUOTE=Lotte;877060]Tak :slight_smile:

Jeg har valgt at “true” hende, og sagt jeg går videre med det, hvis ikke pengene er på min konto fredag…[/QUOTE]

Du kan jo give en anmeldelse af hendes butik på www.trustpilot.dk, så kan andre kunder se det og lader måske være med at handle der.
Forretninger er ikke glade for negative anmeldelser på trustpilot.

Jeg skrev en mail til hende søndag, hvor jeg “truede” hende med politiet - Og tirsdag morgen stod de godt 300 kr på min konto …

Uffatteligt det skulle tag godt en mdr :confused:

[QUOTE=Sim-Sim;877070]Du kan jo give en anmeldelse af hendes butik på www.trustpilot.dk, så kan andre kunder se det og lader måske være med at handle der.
Forretninger er ikke glade for negative anmeldelser på trustpilot.[/QUOTE]
¨

Kan ikke finde hendes butik derinde …-

[QUOTE=Lotte;878567]Jeg skrev en mail til hende søndag, hvor jeg “truede” hende med politiet - Og tirsdag morgen stod de godt 300 kr på min konto …

Uffatteligt det skulle tag godt en mdr :/[/QUOTE]

Dejligt :slight_smile: Tillykke med sejren :ok:

[QUOTE=Lotte;878570]¨

Kan ikke finde hendes butik derinde …-[/QUOTE]

Så kan man jo oprette den…med en anmeldelse.
Der er jo altid en 1.gang for butikker eller firmaer :slight_smile:

Købte du over facebook? Eller?! Jeg tror ikke jeg forstå…

Jeg ved godt man ikke skal pege fingre af folk, men på den anden side ville det da være meget rart at vide hvem man skal holde sig fra?
Ville også foreslå dig at oprette en anmeldelse på trustpilot… De har godt nok reddet mig mange gange derinde! :slight_smile:

Ja - Købte over fb …

  • Hun har sin egen gruppe derinde med hendes ting …

  • Og hun har u maj åbnet en fysisk butik med tingene …

Jeg kigger lige med det at oprette hende - For vil nemlig ikke anbefale hende til nogen overhovede!