Mangler du en med striwer, så se her 😁

Min nabo har været så heldig, at nok en hunkat er kommet med et kuld killinger til hende :flushed: … denne gang 4 drenge og 1 pige
De leder alle efter et nyt hjem, så har du lyst eller kender du nogen, så peg dem i denne retning.
De er alle renlige, kælne og opsøgende. De har ikke været ude siden de var en uge gamle.
De 4 drenge er alle med hvidt, pigen er uden. De er ca 16 uger nu.

20 Synes om

6 Synes om

Tøs :joy:

2 Synes om

Synes de kunne matche Kodas udseende meget godt

2 Synes om

Du mener Donkey?
Der er flere grunde til at det ikke bliver jeg der skal ha’ en striwe …

  1. Jeg mangler ikke!
  2. Min nye seng er 60 cm. smallere, end den gamle, hvilket sætter begrænsning for, hvor mange katte der kan ligge der om natten … og samtidig være plads til mig.
  3. De bor i Jylland.
  4. Jeg mangler ikke …
  5. … det gør jeg altså ikke!
6 Synes om

At de bor i Jylland er ikke en gyldig grund … min bil kender vejen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 Synes om

… hvilket bringer os til punkt 1.

1 Synes om

Jeg syndes nu de er så smukke, men ville en rød stribet passe dig bedre, så kan det måske arrangere?

Med venlig hilsen

Alle farver og tabby-varianter passer fint ind her … og der behøver ikke engang være striber :ups:
Men …


… der er (heldigvis) også noget der hedder begrænsninger … har jeg fundet ud af :surrender:

4 Synes om

De er godt nok søde :hjerte: og jeg håber, de finder de helt perfekte hjem inden alt for længe. Det fortjener både de og din veninde for det arbejde, hun har gjort :smiley:

1 Synes om

“begrænsninger” - er det et ord :slight_smile: ?

Åbenbart ikke … Når man keder sig - #7 af Skattekat

3 Synes om