Mangler pasning 21. - 27. december

Min kattesitter kan pludselig ikke passe mine katte når jeg tager på ferie, så jeg søger en “sitter” fra lørdag d. 21. til fredag d. 27. Jeg kommer selv hjem d. 28. om morgenen, så pasning er ikke nødvendig på den dag :slight_smile:

Hvis du kan passe dem i tidsperioden, så skriv endelig et pb :smiley:

Pasningen foregår i deres eget hjem (på amager, tæt på lergravsparken) og jeg forventer at du som minimum: tømmer bakken, giver dem mad og vand og allerhelst er sammen med dem min. 30min. (de kan godt være lidt sky/bange for fremmede, så hvis de ikke vil “snakke” er det ok :høhø:). Jeg vil helst høre fra dig engang imellem også :tihi:

Jeg har fundet pasning til hver 2. dag, nogen der kan tage de andre dage? Glemte at skrive, at jeg selvfølgelig kan betale for det :slight_smile:

Jeg ville så gerne passe dine katte, da jeg vildt gerne vil møde dem. :ups: Men da jeg knap nok kan komme udenfor en dør, da jeg desværre ikke tilbyde det. :frowning: Jeg håber virkelig, at du meget snart finder en løsning der dækker alle dagene! :kryds:

Tak Ea :slight_smile: håber også en løsning dukker op snart :kryds:

Der skulle være styr på situationen nu :smiley:

Går det helt galt så skriv igen. Vi kan komme ind d. 23, d. 25 og d. 27 hvis det er :slight_smile:

Tak :slight_smile: men det skulle ikke blive nødvendigt :slight_smile: ser ud til at der er styr på det hele nu (mht kattene altså, nu mangler jeg bare at fá “styr på” migselv og pakke :tihi: )