Som nogle af jer måske har erfaret via FB, så har jeg den sidste månedstid præsteret at få en kæreste, flytte sammen, blive friet til og sagt ja… det er jo herligt …
og i det vanvittigt forelskede stade jeg befinder mig på, der render jeg rundt og gør alle mulige små søde ting for min tilkommende… jeg elsker simpelthen at gøre ham glad
og jeg har en plan… den indebærer hans absolutte yndlingschokolade Marabou Mint Krokant, men den er skidesvær at få fat i - ingen butikker jeg har været i i KBH eller på sjælland i øvrigt ligger inde med den variant
Jeg ved den kan fåes i grænseshops, men ingen af netbutikkerne der reklamerer med den har mere end 2 stjerner på trustpilot (hvad jeg har fundet i hvert fald) så jeg er på den…
Er der nogen der kommer i nærheden af en butik der sælger Marabou Mint Krokant - for så vil jeg meget meget gerne købe 10-15 plader og betale fragt og noget for besværet Det vil være det hele værd blot for at se ham i ansigtet når han få sin overraskelse (nej han skal ikke spise 10 plader på en gang gg )
Please help… han læser ikke med herinde så det ødelægger ikke overraskelsen
Ellers søg på svenske sider har set mange Marabu varianter i Sverige som vi ikke har her hjemme[/QUOTE]
der fandt jeg den også - men der er bare ikke nogen der har noget godt at sige om den butik på trustpilot… alle hader den… ellers havde jeg bestilt dem