Rædselsbilist Hahaha… Ej jeg kører nu utrolig pænt…
Lidt flere oplysninger om mig… :
Hmm… Jeg er en stor dyreven… Og hilser altid på både hunde og katte på min vej… Nogle opsøger mig ligefrem Især hundeejere undre sig meget, når deres hund trækker afsted med dem for at komme over og hilse på mig…
Jeg har en pacemaker.
Er som sagt pædagogstuderende
Oliver er min første kat, og han beriger mit liv i en forstand jeg aldrig havde kunnet forestille mig (lige nu står han f.eks og stanger hoved med mig, mens jeg skriver dette:hjerte:)
Vi klikker træner hver dag (han kalder faktisk på mig nu, så vi kan træne:tihi:)
Jeg er stor film fan… Især gyserfilm
Jeg har lige lavet en opsamling på alle forslag, og der er kommet en del. Er der ét, du sætter særligt pris på, Maria-Amalie - eller skal vi trække spændingen lidt længere og gå til afstemning? Så kan du vælge nogle stykker ud, som du kan leve med :høhø:
[B]Kattegal rædselsbilist med alsidige interesser
Klikkerglad træningsnarkoman med børnetække
Charmerende rædselsbilist med gys i gangen og klikkerkat
Charmerende bilist med gys i gangen og klikkerkat
Gyser billist der får det hele til at klikke…
Kattemor der kan klikke sig ind på alt fra gys til katte…
Klikker med katte
Pædagogisk dyreven med klik og gys
Hjertestyret dyreven
Pædagogisk motorbølle med hang til klikkertræning og et godt gys
Klikkerglad og pædagogisk missemor med fuld fart
Olivers pædagogiske klikkertræner og trafikens tornado
[QUOTE=Maria-Amalie;624746]Ej hvor er i gode alle sammen
Kan godt li den charmerende bilist Nu har Lis jo mødt mig, så det tag jeg som et kompliment… hihi[/QUOTE]
Ja da det er et kompliment selvom jeg ikke aner hvordan du er i trafikken:-) - og jeg tror på der er spøgelser i din gang. Emmy var sikker - og kan du huske der også var noget med gangen og Oliver? Hvem ved måske klikkertræningen gjorde has på genfærdet
[QUOTE=galath;625406]Jeg har lige lavet en opsamling på alle forslag, og der er kommet en del. Er der ét, du sætter særligt pris på, Maria-Amalie - eller skal vi trække spændingen lidt længere og gå til afstemning? Så kan du vælge nogle stykker ud, som du kan leve med :høhø:
Kattegal rædselsbilist med alsidige interesser
Klikkerglad træningsnarkoman med børnetække
Charmerende rædselsbilist med gys i gangen og klikkerkat
Charmerende bilist med gys i gangen og klikkerkat
Gyser billist der får det hele til at klikke…
Kattemor der kan klikke sig ind på alt fra gys til katte…
Klikker med katte
Pædagogisk dyreven med klik og gys
Hjertestyret dyreven
Pædagogisk motorbølle med hang til klikkertræning og et godt gys
Klikkerglad og pædagogisk missemor med fuld fart
Olivers pædagogiske klikkertræner og trafikens tornado
Pædagogisk gyserven med klikkerkat
Elektronisk katteklikker[/QUOTE]
De er alle sammen bare så gode…
Jeg har markeret dem med blåt som jeg synes særlig godt om, når jeg nu skulle vælge…
Dig og dine spøgelser Lis… Ja Emmy ville sgu ikk være derude… Men Oliver elsker at ligge derude foran skabet… Så kan han nemlig se hvad der foregår i hele lejligheden… Måske spøgelset blev træt af alt det klikkeri, og flyttede over til naboen…
Dig og dine spøgelser Lis… Ja Emmy ville sgu ikk være derude… Men Oliver elsker at ligge derude foran skabet… Så kan han nemlig se hvad der foregår i hele lejligheden… Måske spøgelset blev træt af alt det klikkeri, og flyttede over til naboen…:p[/QUOTE]
Mjaee - husker jeg nu bedre end dig? var der ikke noget med gangen og bakken? Jeg tror faktisk ikke på sådan noget - men jeg så da selv Emmys gloende øjne - og stillede spørgsmålet, er der noget med den gang. Fandme uhyggeligt