Nu lykkedes det faktisk at få et brugbart billede af Mariehønen, så endelig kan jeg lave en præsentation Og så var jeg endda så heldig, at Pingvinen er med på samme billede, så de begge kan komme med samtidig
Mariehønen er en sort europé. Hun flyttede ind, da flere af jer føjtede rundt på World show. På det tidspunkt var flokken reduceret til 5, og Mille - som ses i baggrunden på skænken - manglede en rygmassør. Det job påtog Marie sig gladeligt allerede første aften
Siden da er yderligere 3 katte faldet fra, og vi havde kun 3 tilbage! Det er jo bare for lidt, så heldigvis kunne Pingvinen flytte ind (igen - han har jo været her to gange før ). Det gjorde han med høj haleføring i går, og alt er fryd og gammen, omend han liiige skal have lært det der med at strikketøj ikke er legetøj
Det er i øvrigt rigtig sjovt at se, at Marie er gået fra fræk vildbasse til ophøjet prinsesseattitude: Tsk, tsk, mor, nu skal jeg vise den der baby, hvordan man sidder pænt på skødet, når du strikker!
Dagen før var det hende, der ikke kunne lade garnet være
Vi er SÅ glade for, at Susanne og Claus ville overlade disse to guldklumper til os
Venligst
Dorthe