Mariehønen og Pingvinen


Nu lykkedes det faktisk at få et brugbart billede af Mariehønen, så endelig kan jeg lave en præsentation :wink: Og så var jeg endda så heldig, at Pingvinen er med på samme billede, så de begge kan komme med samtidig :slight_smile:
Mariehønen er en sort europé. Hun flyttede ind, da flere af jer føjtede rundt på World show. På det tidspunkt var flokken reduceret til 5, og Mille - som ses i baggrunden på skænken - manglede en rygmassør. Det job påtog Marie sig gladeligt allerede første aften :hjerte:
Siden da er yderligere 3 katte faldet fra, og vi havde kun 3 tilbage! Det er jo bare for lidt, så heldigvis kunne Pingvinen flytte ind (igen - han har jo været her to gange før :wink: ). Det gjorde han med høj haleføring i går, og alt er fryd og gammen, omend han liiige skal have lært det der med at strikketøj ikke er legetøj :wink:
Det er i øvrigt rigtig sjovt at se, at Marie er gået fra fræk vildbasse til ophøjet prinsesseattitude: Tsk, tsk, mor, nu skal jeg vise den der baby, hvordan man sidder pænt på skødet, når du strikker!
Dagen før var det hende, der ikke kunne lade garnet være :smile:
Vi er SÅ glade for, at Susanne og Claus ville overlade disse to guldklumper til os :hjerte:

Venligst
Dorthe

31 Synes om

Tillykke med de to smukke katte :heart_eyes::heart_eyes:

1 Synes om

Tillykke med smuksakkerne :heart:

1 Synes om

Sikke et par dejlige julegaver I har givet jer selv :smiley: Stort tillykke med dem :hjerte:

1 Synes om

Et stort tillykke med begge to. Skønt billede! :heart_eyes:

1 Synes om

Stort tillykke med dem :smiley:

1 Synes om

Tillykke

1 Synes om

Ethvert hjem bør have en mariehøne. Og en pingvin for den sags skyld, men sådan en fin, sort kat går man aldrig galt i byen med :heart:

5 Synes om

Stort tillykke med dem :grin::flag:

1 Synes om

Nurh de klæder hinanden :slight_smile:
Et hus er altså bare lidt bedre med en sort kat :joy:

3 Synes om

Tillykke med både Pingvin og Mariehøne :heart::heart:

1 Synes om